رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد

آمادگی کامل پلیس در تأمین امنیت مراسم راهپیمایی روز قدس

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی صددرصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 22July 2014

آمادگی کامل پلیس در تأمین امنیت مراسم راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "تقی مهری" رئیس پلیس پیشگیری ناجا درباره تمهیدات پلیس برای راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: این روز، یکی از یادگارها و ابتکارات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است؛ ایشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی قرار دادند تا مردم دنیا توجه ویژه ای به موضوع قدس و اقدامات جنایتکارانه این رژیم داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی از روز جهانی قدس به عنوان نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستمدیدگان و مقابله با ظلم نام برد.
 
وی از آمادگی صد درصدی پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: در راستای هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی این روز، تمهیدات لازم در زمینه مسائل امنیتی، انتظامی و نیز ترافیکی از سوی پلیسهای تخصصی اتخاذ شده است.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس کلیه نقاط مراسم راهپیمایی را پوشش خواهد داد، خاطرنشان کرد: در این روز برای طول مسیر راهپیمایی، محل قرائت قطعنامه و برنامههای پیرامون آن در سراسر کشور تدابیر ویژهای اتخاذ شده است.
 
مهری با اشاره به جنایتهای اخیر رژیم صهیونیستی گفت: همزمان با ملت غیور ایران، پلیس با حضور پررنگ خود در این مراسم، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، حمایت خود را از آنان اعلام خواهد داد.
 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه از هموطنان و راهپیمایان روز جهانی قدس خواست با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار