مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران:

حضور در انتخابات طمع بیگانگان به کشور را کاهش می‌دهد

نبی رودکی در اولین کنگره ی دانشجویی "علی اکبرترین های ایران اسلامی" گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات عزت کشور را ارتقا بخشیده و همچنین طمع دشمن به کشور را کاهش می‌دهند.
کد خبر: ۲۳۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 08May 2017

علی اکبر ترین های ایران اسلامیحضور در انتخابات طمع بیگانگان را کاهش می دهدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین کنگره ی دانشجویی "علی اکبرترین های ایران اسلامی" به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ظهر امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

این مراسم با محوریت شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم و آتش نشانان و با حضور خانواده ی عزیز شهید دوران دفاع مقدس جواد شاعری، شهید مدافع حرم سید مهدی حسینی و شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی و با حضور سرتیپ پاسدار محمد نبی رودکی فرمانده ی لشکر 19 فجر استان فارس در دوران دفاع مقدس و همچنین مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران و حسن شمشادی برگزار شد.

سردار نبی رودکی در ابتدای این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: نسل جوان در انقلاب، دفاع مقدس و تا به امروز در هر کجا احساس مسئولیت کردند، به میدان آمدند و پیشتاز بودند.

وی افزود: زمانی که جنگ آغاز شد، من به همراه چهار تن از دوستانم به میدان آزادی آمده بودیم تا برای کمک به افغانستان عازم شویم. صدای انفجار از فرودگاه مهرآباد به گوشمان رسید. با پیام  امام راحل مبنی بر دفاع در برابر دشمن، راهی میدان های نبرد شدیم. در جبهه شاهد حضور علی اکبرهایی بودم که با اصابت گلوله خنده بر لب هایشان می نشست و چهره نورانی پیدا می کردند. ما در جنگ تحمیلی ابهت ابرقدرت ها را شکستیم.

سردار نبی رودکی خاطرنشان کرد: رسالت علی اکبرهای ایران در دوران دفاع مقدس محبوس نشده و در مسائل هسته ای، دفاع از مرزهای کشور و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در لبنان، سوریه، یمن و ... نیز ادامه داشته و دارد.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه علی اکبرهای دفاع مقدس امنیت امروز را برای کشور به ارمغان آورده اند، گفت: امروز با تمام رشادت های ملت ایران از دوران انقلاب اسلامی تا به امروز در اوج قله های عزت هستیم.

وی در پایان به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران با حضور در انتخابات عزت کشور را ارتقا بخشیده و همچنین طمع دشمن به کشور را کاهش می کنند.

 
انتهای پیام/131
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار