نجار به دفاع پرس خبر داد؛

احتمال افزایش جانباختگان حادثه معدن گلستان به 43 نفر

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از احتمال افزایش جانباختگان حادثه معدن زغال‌سنگ زمستان یورت استان گلستان به 43 نفر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 09May 2017
احتمال افزایش جانباختگان حادثه معدن گلستان به 45 نفر«اسماعیل نجار» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره حادثه معدن گلستان اظهار داشت: از ابتدای این حادثه احتمال می‌رفت تعداد جانباختگان بیشتر از 35 نفر باشد. بار نخست 21 پیکر معدنچی از معدن خارج شد و در ادامه جستجوها پیکر یک نفر دیگر نیز از معدن خارج شد.

وی ادامه داد: با توضیحاتی که کارگران حاضر در معدن دادند، احتمال رفت که تعداد دیگری در معدن باشند و با وجود محدودیت‌هایی که در معدن به دلیل نشت گاز و اینکه صخره‌های بزرگ سنگ بر اثر انفجار خُرد شده بودند، وجود داشت با جستجوهای فراوان پیکر 13 نفر نیز دیگر یافت و به خارج از تونل انتقال و جهت شناسایی به پزشکی قانونی اعزام شدند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: همچنین در ادامه عملیات جستجو وقتی نیروها به محل استخراج ذغال سنگ رسیدند، با جستجوهای بیشتر موفق به یافت پیکرهای 6 معدنچی دیگر شدند.

نجار در پایان خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده امکان اینکه یکی دو نفر دیگر در معدن باشند، وجود دارد و عملیات جستجو برای یافتن این پیکرها ادامه دارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار