نمایشگاه -87/ کاظمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حمایت مالی و فرهنگ‌سازی در حوزه دفاع مقدس کم است

مسئول غرفه موسسه هنری سوره سبز در نمایشگاه کتاب گفت: حمایت‌های کمی از سوی مراکز دولتی در خصوص فرهنگ‌سازی و بحث مالی به انتشارات‌ها علی‌الخصوص انتشاراتی که در حوزه دفاع‌مقدسی فعالیت دارند، صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۳۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ - 09May 2017

حمایت مالی و فرهنگ‌سازی در حوزه دفاع مقدس کم شود«مسعود کاظمی» مسئول غرفه موسسه هنری سوره سبز در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس از تخفیف ٤٠ درصدی در فروش کتاب‌های این انتشارات خبر داد و اظهار داشت: نشر سوره سبز با بیش از 250 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور یافته است و در روزهای پایانی نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی آثار خود را عرضه می‌کند.

وی در خصوص کتاب‌های در دست چاپ این نشر، عنوان کرد: انتشار کتاب «سه فرشته سفپدپوش» با موضوع معرفی سه شهیده زن ارتش در دوران انقلاب، کتاب هفت جلدی شهدای مدافع حرم نزاجا در قالب داستان کوتاه و کتاب خاطرات «امیر سرلشکر حسین حسنی‌سعدی» در دستور کار قرار گرفته است.

کاظمی با بیان اینکه جلد دوم کتاب «شش ماه پایداری» در نمایشگاه سال آینده عرضه خواهد شد، افزود: جلد نخستین کتاب «شش ماه پایداری» در نمایشگاه کتاب سال جاری رونمایی شد.

مسئول غرفه موسسه هنری سوره سبز با اشاره به فعالیت‌های این نشر در فضای مجازی، تصریح کرد: روزانه پیام‌های فرهنگی و معرفی یک کتاب در کانال تلگرام انتشارات منتشر می‌شود. سایت انتشارات نیز از هفته بعد بارگذاری می‌شود تا علاقمندان بتوانند به صورت مجازی کتاب‌های این انتشارات را خریداری کنند.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی از انتشارات تمایل کمتری به نشر کتب دفاع مقدسی دارند، گفت: کسی که دغدغه دفاع مقدسی داشته باشد به این حوزه ورود پیدا می‌کند زیرا گاهی پیش می‌آید که یک کتاب دفاع مقدسی بدون سود برای انتشارات، به فروش می‌رسد. به عنوان مثال قیمت فروش کتاب «اطلس نبردهای ماندگار» با هزینه آن مساوی است و تنها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انتشارات سوره سبز کتاب را به فروش می‌رساند.

کاظمی عنوان کرد: حمایت‌های کمی از سوی مراکز دولتی در خصوص فرهنگ سازی و بحث مالی به انتشارات‌ها علی‌الخصوص انتشاراتی که در حوزه دفاع مقدسی فعالیت دارند، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار