حجت الاسلام بهرامی:

رویکرد امروز نیروهای مسلح «پیشگیری از وقوع جرم» است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه رویکرد امروز نیروهای مسلح، پیشگیری از وقوع جرم است، حفظ و تکریم شخصیت سربازان را در کاهش آسیب‌های پیش رو ضروری دانست.
کد خبر: ۲۳۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 09May 2017
رویکرد امروز نیروهای مسلح، پیشگیری از وقوع جرم است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «ابوتراب بهرامی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش سراسری روسای بازرسی ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج)، با اشاره به جایگاه مهم پیشگیری در دین اسلام، اظهار داشت: اسلام، دین پیشگیری است؛ در رساله‌های عملیه به ده‌ها مسئله پیشگیری برای صیانت و جلوگیری از بروز آسیب‌ها اشاره شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به تاکیدات فقه اسلامی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و صیانت اشاره کرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم، رویکرد امروز نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، راهکار عملی برای پیشگیری از جرم را دقت در واگذاری مشاغل دانست و گفت: باید سعی شود تا مشاغل حساس به اهلش واگذار شود؛ لذا نظارت بر عملکرد کارکنان امری ضروری است.

وی بر حفظ شخصیت سربازان وظیفه تاکید کرد و گفت: حفظ و تکریم شخصیت سربازان در کاهش آسیب‌های پیش رو از اهمیت به‌سزایی برخوردار است لذا فرماندهان و مسئولان آن‌ها در ارتقاء کرامت سربازان نقش ویژه‌ای برعهده دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه با بیان اینکه نظارت ملی و نهادینه کردن آن در جامعه می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری کند، تصریح کرد: بازرسی در انجام ماموریت‌ها، مبنا را اصلاح امور بگذارد و در انجام امور منطبق بر حکم شرع و قوانین حرکت کند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها