امیر اسدی‌ فر:

روزانه 600 فروند هواپیما از آسمان شمال غرب کشور تردد می‌کنند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران باعث شده که تردد هواپیماها در منطقه شمال غرب از 250 در روز به 600 فروند برسد.
کد خبر: ۲۳۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 09May 2017

روزانه 600 فروند هواپیما از آسمان شمال غرب کشور تردد می‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «ملک علی اسدی‌ فر» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور در جمع دانشجویان دافوس ارتش اظهار داشت: با استقرار سامانه‌های پدافندی و راداری، روزانه بیش از 600 فروند هواپیما از آسمان شمال غرب کشور تردد میکنند که این مهم کمک شایانی به اقتصاد کشور در این حوزه کرده است.

وی افزود: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران که بخشی از آن مرهون تلاش چشمان همیشه بیدار کارکنان قرارگاه پدافند هوایی ارتش است، باعث شده که تردد هواپیماها در منطقه شمال غرب از 250 در روز به 600 فروند برسد.

امیر اسدی‌فر بیان کرد: استقرار سامانه‌های موشکی و راداری بومی که به دست توانمند متخصصان داخلی طراحی و عملیاتی شده امروز سهم بزرگی را در دفاع هوایی کشور دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور ضمن بیان برخی از اقدامات قرارگاه پدافند هوایی از جمله، توقف هواپیمای نیروهای «ایساف»، برقراری امنیت هواپیماهای VIP مقامات کشورهای مختلف، دستگیری شرور عبدالمالک ریگی با همکاری نهاجا و وزارت اطلاعات، خطاب به دانشجویان دافوس آجا گفت: برای دستیابی به اهداف بلند خود باید در تخصص خود عالم باشید و سپس عمل کنید و لازمه عمل، فعالیت عاشقانه است که این رمز موفقیت شما خواهد بود.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار