ابراهیم اصغری:

«سگ‌های زرد» اواخر خردادماه جلوی دوربین می‌رود/ نگاهی به فعالیت گرو‌های تروریستی

تهیه‌کننده فیلم «سگ‌های زرد» گفت: این فیلم با موضوع فعالیت گروهک‌های تروریستی در مرز شرقی کشور آماده می‌شود و در تهران و مناطق جنوبی فیلمبرداری خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ - 10May 2017
«سگ‌های زرد» اواخر خردادماه جلوی دوربین می‌رود/ نگاهی به فعالیت گرو‌های تروریستیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما درباره تولید فیلم «سگ‌های زرد» گفت: پیش تولید فیلم سینمایی «سگ‌های زرد» با موضوع گروه‌های تروریستی شرق کشور  آغاز شده است و اواخر خرداماه فیلمبرداری فیلم را آغاز می‌کنیم.

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: قصه ما در مرز پاکستان روایت می‌شود، اتفاقی  رخ می‌دهد که باعث می‌شود تا گروهی با تلاش شبانه‌روزی مانع اقدامات یک گروه تروریستی شوند.

تهیه‌کننده فیلم «اشنوگل» درباره بازسازی فضای مرزهای شرقی کشور و عدم امکان فیلمبرداری در مرزها گفت: لوکیشن‌ فیلم را در اطراف تهران بازسازی می کنیم و بخشی هم در جنوب کشور منطقه قشم و چاربهار بازسازی و فیلمبرداری می‌شود.  

وی در ادامه گفت: فیلم در فضای شهری و روستایی و بیابانی روایت می‌شود 70 درصد فیلم در اطراف تهران فیلمبرداری می ‌شود و مابقی صحنه‌ها در منطقه جنوب کشور فیلمبرداری می‌شوند.

اصغری درباره شخصیت‌های داستان گفت: داستان حول محور 5 شخصیت می‌گذرد برخلاف این که به نظر می رسد فیلم فضای مردانه ای دارد، برعکس یکی از شخصیت‌های محوری داستان زن است و برای ایفای نقش از بازیگران حرفه‌ای سینما بهره‌ می‌بریم.

تاکنون احمد کاوری(نویسنده و کارگردان)، ابراهیم اصغری(تهیه‌کننده)، داریوش پیرو(طراح صحنه) و مریم صفایی(مدیرتولید) برای ساخت فیلم همکاری دارند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها