نمایشگاه کتاب -95/ در هشتمین روز نمایشگاه کتاب؛

سردار دکتر «کارگر» از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز از سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 10May 2017
سردار دکتر «کارگر» از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، ظهر امروز سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جریان حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در بخش عمومی از غرفه‌های «ندای تاریخ»، «فاتحان»، «سپهر اندیش»، «سازمان عقیدتی سیاسی آجا»، «انتشارات آستان قدس رضوی»، «سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح»، «صریر»، «بنیاد نهج‌البلاغه»، «امینیان»، «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»، «نشر سدید»، «موزه دفاع مقدس»، «موسسه شهید باقری»و «منیر» بازدید کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از غرفه عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: حجت‌الاسلام آل‌هاشم همیشه با روحیه بسیجی پای کار انقلاب اسلامی بوده است. ایشان از جمله شخصیت‌هایی هستند که در ایام راهیان‌نور به عنوان اولین نفر وارد منطقه می‌شود و تا آخر نیز در منطقه باقی می‌مانند.

سردار کارگر افزود: به لطف خدا سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هر روز بهتر از روز گذشته عمل می‌کند. در حوزه نشر، فیلم و حضورهای ارزشی ارتش، در بین سازمان‌های نیروهای مسلح، این سازمان پرچم‌دار بوده و فعال است.
 
وی گفت: در حوزه دفاع مقدس هر کاری انجام شود، ماندگار خواهد شد. دفاع مقدس موضوعی است که می‌توان به تعداد رزمنده‌ها، فرماندهان، آزادگان و شهدا از آن کتاب نوشت.

سردار کارگر همچنین در بازدید از غرفه «امینیان» کتاب‌های «شاهرخ»، «ابراهیم هادی» و «طیب» را تحسین کرد و گفت: هر کسی در راه دفاع مقدس قدم بردارد موفق خواهد شد.

وی در ادامه بازدیدهای خود از انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) بازدید کرد و گفت: بسیج دانشگاه امام صادق (ع) یکی از مراکز فعال بسیج است که ما محصولات و تولیدات آن را می‌بینیم. این دانشگاه شخصیت‌های مختلفی را تربیت کرده که در نظام در حال خدمتگزاری هستند.

کارگر همچنین، اقدام انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) برای خلاصه‌سازی «صحیفه نور» را تحسین کرد.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه بازدید از غرفه موسسه شهید حسن باقری گفت: امسال توفیق داشتیم به دیدن خانواده شهید آوینی برویم، پس از این دیدار بود که من در عالم خواب شهید باقری را دیدم. ایشان شهید مطهری دفاع مقدس ما بود. هر قدر درباره ایشان کار شود، کم است.

سردار کارگر در پایان از «سالن یاس» بازدید کرده و درباره فعالیت این سالن، اظهار داشت: فعالیت‌های این سالن یک کار ابتکاری خوب است. مخاطب برای دسترسی اطلاعات کامل نسبت به کتاب می‌تواند به این سالن مراجعه کند و کتاب‌هایش را انتخاب کرده و سپس برای خرید اقدام کند. اینجا یک «معجم» است که مخاطب می‌تواند یک جا آنچه را که می‌خواهد را ببیند و بعد خریداری کند که به نظرم ابتکار جالبی است.

وی بیان کرد: من شخصا به طور مداوم هر روز ۲ ساعت مطالعه دارم و هیچگاه در هیچ شرایطی آن را قطع نکرده‌ام. البته روزهای تعطیل که فرصت بیشتری وجود دارد، گاهی ساعت‌ها مطالعه‌ام ادامه پیدا می‌کند.

خاطرنشان می‌شود سردار کارگر در ابتدای حضور خود در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/۱۲۱
نظر شما
پربیننده ها