نمایشگاه کتاب -96/ مدیر اجرایی انتشارات «فصل پنجم» مطرح کرد؛

شهرآفتاب با «اندوه سیاوشان» به سوگ شهدای آتش‌نشان نشست

محسن بیگی گفت: کتاب «اندوه سیاوشان» مجموعه اشعاریست که در خصوص سوگ شهدای آتش‌نشان از انتشارات فصل پنجم به چاپ رسیده و در نمایشگاه به صورت رایگان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ - 10May 2017
عرضه «اندوه سیاوشان» در سوگ شهدای آتش نشان در غرفه فصل پنجم«محسن بیگی» مدیر اجرایی انتشارات «فصل پنجم» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به نشر 50 عنوان کتاب در حوزه شعر دفاع مقدس اظهار داشت: این غرفه همچنین با 20 عنوان کتاب شعر دفاع مقدس در نمایشگاه حضور یافته است.

وی افزود: کتاب «اندوه سیاوشان» مجموعه اشعار در خصوص سوگ شهدای آتش‌نشان از انتشارات «فصل پنجم» به چاپ رسیده و در نمایشگاه به صورت رایگان در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

مدیر اجرایی فصل پنجم ادامه داد: کتاب «روایت سه تم» از «امید صباغ» پرفروش‌ترین کتاب غرفه نشر فصل پنجم است؛ فصل اول و دوم این کتاب در خصوص انتظار و عاشورا است، فصل سوم درباره‌ی جنگ است؛ همچنین این کتاب به چاپ چهارم رسیده است.

بیگی خاطر نشان کرد: از دیگر کتاب‌های اشعار دفاع مقدس نشر فصل پنجم کتاب «قاسم صرافان» در خصوص تفحص شهدا بوده و شعر «ماهی‌های قرمز حوض خدا» که درباره‌ شهدای قواص است. کتاب «لشکر فرشتگان» نیز هر شعر تقدیم یک شهید بزرگوار شده است.

وی در پایان گفت: فراگیری فضای مجازی علت کم‌فروش شدن کتاب‌های دفاع مقدس است. نویسندگان آثار خود را قبل از انتشار در صفحه شخصی‌شان منتشر می‌کنند که این مسئله فروش کتاب را پایین می‌آورد.

انتهای پیام/ 111  


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار