جانشین فرمانده سپاه استان زنجان:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سست کردن بنیان خانواده است

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: سرعتی که در جنگ نرم برای تخریب و سست کردن بنیان خانواده وجود دارد از سرعتی که برای مقابله با آن به کارگرفته می‌شود، بسیار کمتر است.
کد خبر: ۲۳۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ - 10May 2017
دشمن در جنگ نرم به دنبال سست کردن بنیان خانواده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ رضا حسینی در اولین همایش علمی، تخصصی با عنوان فضای مجازی فرصت‌ها و تهدیدات، اظهار داشت: سرعتی که در جنگ نرم برای تخریب و سست کردن بنیان خانواده وجود دارد از سرعتی که برای مقابله با آن به کارگرفته می‌شود، بسیار کمتر است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در گذشته با توطئه‌های مختلف نتوانستند به برنامه‌های از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند و بر این اساس جنگ نرم را در سطح گسترده‌ای علیه کشورمان آغاز کرده‌اند.

حسینی افزود: دیروز دغدغه و نگرانی موضوعی مانند ماهواره بود، امروز این وضعیت روندی دیگر به خود گرفته و ورود شبکه‌های مجازی، آسیب‌های ناشی از آن و نبود آگاهی لازم مشکلات و معضلاتی را موجب شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان بیان کرد: گوشی‌های پیشرفته تلفن همراه موجب شده افراد به راحتی وارد شبکه‌های اجتماعی شوند و دشمن نیز برای رسیدن به مقاصد خود از این طریق ورود پیدا کرده است.

وی افزود: تنها درصد بسیار کمی از کابران برای کارهای علمی از این فناوری استفاده می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی این است که نیروهای ارزشی و انقلابی بیش از دیگران متوجه این خطرها باشند و در مقابل هجمه‌ها ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار