مدیر کل فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه خبر داد

برگزاری همایش "قانون، امر به معروف و نهی از منکر" در هفته اول محرم

مدیر کل فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از برگزاری همایش قانون، امر به معروف و نهی از منکر در هفته اول ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ - 22July 2014

برگزاری همایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حاجی بابائیان" مدیر کل فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه در گفتوگویی عنوان کرد: همایش ملی قانون، امربه معروف و نهی از منکر در هفته اول ماه محرم مصادف با آبانماه سال 1393 برگزار میشود.

وی با اشاره به اجرای مقدمات برگزاری این همایش افزود: ۳ کمیته برای برگزاری همایش تشکیل شده است. کمیته برنامهریزی، کمیته پژوهشی و کمیته اجرایی. همچنین در سراسر کشور طی سه مرحله برنامههایی را خواهیم داشت که نتایج آن به همایش ملی قانون، امربه معروف و نهی از منکر منتج خواهد شد.
 
حاجیبابائیان چگونگی جمعآوری نظرات کارشناسی فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را تشریح کرد و گفت: در کمیته پژوهشی محورهایی را تعیین کردیم که حول این محورها مباحثی طرح خواهد شد و این مباحث را به تمام دادگستریهای استانهای کشور خواهیم فرستاد.
 
مدیر کل فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد: در دادگستریهای استانها نشستهایی با حضور دادستانهای هر استان و شهرستان و همینطور افراد دیگری که به نوعی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر مرتبط هستند و ارجاعات این امر به آنها در حوزه قضایی مربوط میشود برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در پایان جمعبندی نظرات این عزیزان در موقعیتهای محدود استانی و منطقهای و سپس به همایش ملی قانون، امربه معروف و نهی از منکر فرستاده خواهد شد.
 
حاجیبابائیان اظهار کرد: نتایج این همایش برای برنامهریزیهای آتی قوه قضاییه به لحاظ فرهنگی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر استفاده خواهد شد.
 
بنا به گفته مدیر کل فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه این همایش در تهران برگزار و محورهای همایش و همچنین مکان دقیق آن متعاقبا اعلام می شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار