آخرین مهلت ثبت نام هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام شد

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: از بیستم فرودین تا اول تیرماه سال 96 آخرین مهلت شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی است که علاقه مندان می توانند در آن شرکت کنند.
کد خبر: ۲۳۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ - 12May 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، علی اکبر احمدی با اشاره به اهداف پیش رو در جشنواره رضوی اظهار داشت: این جشنواره سعی دارد به دنبال برگزاری خود جوانان و نوجوانان را با سیره پاک ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع) آشنا کرده و بستری برای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی باشد.

وی افزود: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی می تواند مسیری برای شناسایی ، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید آورندگان کتاب فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی بوده وکمک به تولید و انتشار گسترده این آثار نیز باشد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی تصریح کرد: آثار ارسالی از دهم تیرماه به مدت ده روز مورد ارزیابی تیم داوری قرار گرفته و نفرات برگزیده به مرحله استانی نیز دعوت می شوند.

احمدی با اشاره به شرایط حضور و شرکت کودکان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: : کودکان می‌توانند جذاب‌ترین بخش از نظر خودشان را تصویرسازی کند، ضبط و ارسال یک فایل ویدئویی به منظور معرفی کتاب، بخش‌هایی از کتاب که برایشان جذاب بوده را بخوانند و یا یک قصه از کتاب را بازگو کنند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که کودکان مجاز هستند که در هر دوبخش دو بخش نقاشی و پویش مجازی(ضبط و ارسال فیلم) همزمان شرکت کنند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی خاطرنشان کرد: کودکان جهت ضبط فایل ویدئویی مربوط به معرفی کتاب می‌توانند با استفاده از گوشی‌های همراه والدین در چند دقیقه به توضیح اجمالی کتاب، بازگویی قصه‌ای از کتاب، خواندن بخشی از کتاب و غیره اقدام کرده و آن را با هشتک کتابخوانی رضوی به آدرس ارسال کنند.@recive_ketabclip

احمدی با اشاره به حضور گسترده و استقبال جوانان و نوجوانان گفت: خوشبختانه سال گذشته با اطلاع رسانی که از ظریق مدارس ، کانون های فرهنگی مساجد، کانون های مساجد و غیره صورت گرفت بیش از چهار هزار نفر استقبال کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها