نمایشگاه کتاب -101/ دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

کتاب جدید «سعید عاکف» پُرفروش‌ترینِ نشر ستار‌ه‌ها شد

اثر تازه «سعید عاکف» نویسنده مطرح ادبیات دفاع مقدس که امسال با 2 کتاب جدید به نمایشگاه کتاب تهران آمده بود، مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 11May 2017
کتاب جدید «سعید عاکف» پُرفروش‌ترینِ نشر ستارها شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «سعید عاکف» نویسنده کتاب مشهور «خاک‌های نرم کوشک» و مدیر انتشارات ملک اعظم که امسال نیز با 2 کتاب جدید «گم شده مزار شریف» و «در جستوجوی ثریا» به سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده بود، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

عاکف در کتاب «گم شده مزار شریف» که توسط نشر «ستاره‌ها» به چاپ رسیده است با بکارگیری خاطراتی جذاب و خواندنی از سردار مظلوم و شهید محمدناصر ناصری در صدد بیان و البته اثبات این مطلب است که؛ کشور ما در حالی به شدت مورد تهدیدهایی قرار گرفته است که یا خیلی از آقایان دست اندرکار از آن‌ها بی خبرند، و یا اگر خبر دارند، با تمام وجود، دست روی دست گذاشته‌اند و تنها نقش یک تماشاگر صامت و بی حرکت را بازی می‌کنند.

عاکف درباره کتاب جدید «گمشده مزار شریف» گفته است که اگر کسی سوال کند حاصل عمرت چه بوده است؟ و بنده بگویم حاصل عمرم در این کتاب «گمشده مزار شریف» جمع شده است، بی راه نگفته‌ام.

این کتاب که چاپ اول آن در بهار 1396 به چاپ رسیده به دلیل استقبال مخاطبین در کمتر از یک ماه، در اردیبهشت ماه 96 به چاپ دوم رسید و همچنین در نمایشگاه نیز مورد توجه و استقبال مخاطبین قرار گرفته است.

انتشارات ملک اعظم تاکنون کتاب‌های زیادی در حوزه ادبیات دفاع مقدس از جمله «نمی از یَم»، «کاهش جمعیت»، «در جستجوی ثریا»، «خاک‌های نرم کوشک»، «رقص در دل آتش»، «حکایت زمستان»، «شام برفی»، «خاطرات شگفت»، «جای خالی خاکریز»، «هاجر در انتظار»، «ساکنان ملک اعظم»، «تپه جاویدی و راز اشلو»، «عمرتون چند»، «مثلث را جدی بگیرید»، «موفقیت واقعی» و «خواستگاری» را منتشر کرده است.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار