صفار هرندی:

سپاه هر کجا ورود پیدا کرده امنیت را هم تامین کرده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سپاه هر کجا ورود پیدا کرده توانسته امنیت را هم برقرار سازد لذا اکنون که مظلومان اطراف کشورمان از سپاه درخواست کمک کرده در این مناطق نیز توانسته با فعالیت مستشاری مردم را از شر اشرار نجات دهد.
کد خبر: ۲۳۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ - 11May 2017
سپاه هر کجا ورود یافته امنیت هم تامین شده
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «محمدحسین صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش سپاه در تامین امنیت، اظهار داشت: هر کس از امام حسین(ع) دنباله روی کند، راه را گم نمی کند و به ساحل مقصود خواهد رسید و این موضوعی است که ما از صدر اسلام تاکنون آثار و نتایج آن را به کرات مشاهده کردیم به عبارت دیگر به برکت خون اباعبدالله(ع) از آن زمان تا کنون هر جنبش انقلابی اسلامی در جهان شکل گرفته به نوعی متأثر از نهضت عاشورا بوده است پس می توان گفت این همان مصداق مصباح الهدایه بودن امام حسین(ع) است.

وی افزود: بر این اساس چنانچه امام حسین(ع) مصباح الهدایه است و اگر آنهایی که خود را حسینی می دانند و با افتخار می گویند لباس سربازی ایشان را بر تن دارند باید همانند ایشان مصباح الهدایه باشند؛ موضوعی که ما در بین پاسداران آن را مشاهده می کنیم.

صفار هرندی سپس با بیان اینکه پاسدار انقلاب بودن را کسی نمی تواند از پاسداران بگیرد، تاکید کرد: سپاه در هر کجا ورود پیدا کرده امنیت هم تامین شده لذا اکنون که در داخل امنیت برقرار است بنا به درخواست مظلومانی که در اطراف کشورمان هستند به منظور فعالیت مستشاری به این مناطق می رود که حاصل آن این می شود که آنها نیز از شر اشرار نجات می یابند.

وی در ادامه به موضوع سند 2030 که از سوی مقام معظم رهبری نسبت به آن اعتراضی صورت گرفت، بیان داشت: سند جامعی در دستور کار سازمان ملل بنام سند تحول جهان قرار می گیرد که مقطع پیش بینی شده برای سال 2030 یعنی حدود 13 سال بعد است؛ بر اساس این سند جهان باید جهانی یکپارچه باشد و بواسطه آن فاصله ها نیز باید بین ملل مختلف برداشته شود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یکی از موضوعاتی که برای برداشته شدن فاصله ها در این سند ذکر شده این است که برای بی تاثیری دین و یا غیر دینی کردن فضای ذهنی مردم آموزش و پرورش باید کاری کند تا گرایش های دینی در آن جامعه تاثیری نداشته باشد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در روستاهایی که برای نمونه این سند را اجرا کردند، قرآن را از مقطع چهارم ابتدایی حذف کردند چون برابر با سند یاد شده در مدارس نباید بیش از یک زبان خارجی تدریس شود پس از آنجایی که زبان انگلیسی را زبان بین المللی می دانند، رای به حذف قرآن در مدرسه به بهانه این که زبانی غیر از زبان مادری و خارجی است، دادند.

صفار هرندی تصریح کرد: در رابطه با عواقب خطرناک اجرای این سند اخطارهایی از جمله از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شد اما چون این گونه اخطارها با بی توجهی قرار گرفت نهایتا مقام معظم رهبری به این ماجرا ورود پیدا کردند و فرمان دادند جلوی اجرایی شدن سند 2030 گرفته شود.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار