نمایشگاه کتاب - 105/ محمدمهدی سیار:

کتاب جدیدام به نمایشگاه سی‌اُم نمی‌رسد

صاحب کتاب «رود خوانی» گفت: در حال اتمام مراحل ادبی و شکل و شمایل و کارهای نهایی کتاب جدیدی هستم و البته به نمایشگاه امسال نخواهد رسید.
کد خبر: ۲۳۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ - 11May 2017
کتاب جدیدام به نمایشگاه سی‌اُم نمی‌رسد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمدمهدی سیار» در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های شعر موسسه شهرستان ادب با بیان اینکه انسان‌ها قرار است کلمات زیبا و اعمال صالح روانه آسمان کنند، اظهار کرد: بیشتر کتاب‌هایی که موسسه شهرستان ادب امسال روانه بازار کرده است را پیش از انتشار دیده‌ام، خدا را شکر می‌کنم که آثار منشر شده به بالندگی رسیده است.

وی علت کُندی شهرستان ادب در انتشار آثار را نشان توجه و اهمیت نسبت به موضوع دانست و گفت: پس از انتشار کتاب‌ها بحث و گفت‌وگو پیرامون نقد کارها آغاز می‌شود. اگر از شعر کسی به لحاظ محتوایی و ادبی می‌توانیم اشکالی بگیریم باید بدون رودربایستی عیب‌ها را به یکدیگر هدیه دهیم تا در شعر متوقف نشویم و درجا نزنیم.

این شاعر برجسته کشورمان عنوان کرد: بیشتر کارهای منتشر شده امسال واژه به واژه بررسی شده است و خیلی بیشتر از یک رساله دکتری در بین شاعر و ناشر رفت و برگشت آثار وجود داشته و این به دلیل احترامی است که سعی می‌کنیم به مخاطب داشته باشیم و اعتمادی است که می‌خواهیم بین مخاطب و موسسه شهرستان ادب ایجاد شود.

سیار درباره وضعیت آخرین کتاب خود نیز گفت: در حال اتمام مراحل ادبی و شکل و شمایل و کارهای نهایی کتاب جدیدی هستم و البته به این نمایشگاه نخواهد رسید.

انتهای پیام/121


نظر شما
پربیننده ها