نمایشگاه کتاب - 109/

نکویی با «6410 روز تنهایی» به نمایشگاه امد

مجموعه «6410 روز تنهایی» 30 قطعه شعر در حوزه دفاع مقدس است که از مصاحبه همسر شهید لشکری الهام گرفته و به همت نشر شهرستان ادب به چاپ رسید.
کد خبر: ۲۳۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ - 12May 2017
نکویی با«6410 روز تنهایی» به نمایشگاه امد«پونه نکویی» شاعر سه کتاب دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به آغاز فعالیتش در حوزه شعر دفاع مقدس اظهار داشت: غزل های عاشقانه در بین کارهایم وجود دارد، عاشقانه های جنگ نیز مانند خون در رگ هایم جاری است و به آن می پردازم.

وی با اشاره به آخرین اشعارش در حوزه دفاع مقدس گفت: مجموعه «6410 روز تنهایی» که 30 قطعه شعر در این حوزه سروده و علت نامگذاری کتاب مصاحبه همسر شهید لشکری است که  6410 روز تنهایی دوران اسارت را شرح داد و در اشعارم از این مصاحبه الهام گرفتم و به همت نشر شهرستان ادب به چاپ رسید.

شاعر دفاع مقدس افزود: گستردگی فضای مجازی جایگزینی برای کتاب نمی شود،  کتاب های صوتی، پی دی اف  هیچ کدام جایگزین این نمی شود که به کتاب خانه خود بازنگردم و نکته برداری هایم را مرور نکنم؛شاعران و نویسندگان جایگزینی برای کتاب ندارند.

نکویی در پایان بیان کرد: در عصر معاصر ناشران بعدِ فرهنگی کتاب را در نظر نمی گیرند و بیشتر اثار به نوعی کپی برداری است. کتاب هایی در انتشارات مختلف با موضوع مشترک بارها به چاپ رسیده که در واقع می توان گفت که حوزه اقتصادی قالب بر حوزه فرهنگی است.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار