همزمان با برپایی جشن‌های نیمه شعبان در قم؛

«مهدی یاوران» در همایش دکترین مهدویت تجلیل شدند

همزمان با برپایی جشن‌های نیمه شعبان و در حاشیه سیزدهمین دوره همایش دکترین مهدویت در قم «مهدی یاوران کشور و جهان اسلام» تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۳۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ - 13May 2017
«مهدی یاوران» در همایش دکترین مهدویت تجلیل شدندبه گزارش دفاع پرس از قم، مراسم تجلیل از مهدی یاوران برگزیده سال در سیزدهمین همایش بینالمللی دکترین مهدویت با حضور آیتالله جوادی آملی، در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد.

در این مراسم آیتالله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و مجاهد خستگی‌ناپذیر مهدوی، همچنین حجتالاسلام جمشیدی مدیر حوزههای علمیه خواهران به عنوان مدیر حوزوی مهدی‌یاور نیز تجلیل شدند.

حجتالاسلام بهرامی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی به عنوان حامی و مدیر فرهنگی مهدی یاور، دکتر مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم به عنوان مدیر جهادی، سردار شهید طهرانی‌مقدم و شهید بهنام میرزاخانی از آتش‌نشانان شهید، حجت‌الاسلام نیلی‌پور به عنوان مدیر موسسه مهدوی، حجت‌الاسلام اباذری و حجت‌الاسلام حسین‌پور به عنوان محقق و مبلغ مهدوی و حجت‌الاسلام امید درویشی به عنوان پژوهشگر مهدوی از دیگر چهره‌هایی بودند که در این همایش تجلیل شدند.

در این مراسم از دکتر ظهیر احمدی، حسن ملایی مولف کتب مهدوی، سید عبدالمجید رکنی تهیه‌کننده برنامه سمت خدا، سید حمیدرضا برقعی شاعر مهدوی و حجتالاسلام آیتی صاحب مقاله برتر همایش سید عمار عبودی صاحب مقاله برتر عراق نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها