افلاکیان/4

خط سپاه همان خط ولایت فقیه و خط اسلام راستین است

شهید غلامحسین عطیفه در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: در تمام کارهایتان از روحانیت کمک بگیرید و این ستون‌های مستحکم اسلام را برای جلوگیری از هرگونه انحرافی در راس کارها قرار دهید تا خط سپاه که همان خط ولایت فقیه و خط اسلام راستین است فراموش نشود.
کد خبر: ۲۳۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ - 13May 2017
انقلاب همچون جریان عظیمی به پیش می رود وهر مانعی که درمقابلش بایستد می شکندبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، همزمان با بیست و سوم اردبیهشت‌ماه، سه نفر از عاشقان کوی شهادت در راه رسیدن به معشوق خود جان باختند و زندگانی ابدی را برگزیدند. شهیدان عزیزالله رجبی، اسماعیل کارگر و غلامحسین عطیفه از این شهدا هستند که امروز سالگرد عروج ملکوتیشان است.

شهید غلامحسین عطیفه در هفتم خردادماه سال 1336 هدیه ای شیرین برای خانواده خود شد که در شهرستان اراک متولد شد.

با شروع جنگ تحمیلی به منظور عمل به دستورات الهی و جهاد فی سبیل‌الله راهی جبهه‌ها گردید و سرانجام در بیست و سوم اردیبهشت سال 61 در عملیات بیت‌المقدس آسمانی شد.

فرازی از وصیتنامه شهید عطیفه:

بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا قاتِلُوا الَّذينَ يَلونَكُم مِنَ الكُفّارِ وَليَجِدوا فيكُم غِلظَةً ۚ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ مَعَ المُتَّقينَ

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! با کافرانی که به شما نزدیکترند، پیکار کنید! (و دشمن دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند!) آنها باید در شما شدّت و خشونت (و قدرت) احساس کنند؛ و بدانید خداوند با پرهیزگاران است!

قرآن کریم سوره مبارکه توبه آیه شریفه 123

خدایا تو را چگونه سپاس گویم که زندگیم را در زمانی قرار دادی که شاهد پیاده شدن حکومت اسلامی باشم ومقداری از عمر ناچیزم را در زیر سایه اسلام ورهبری امام و مرگم را شهادت در راه حق قرار دادی و تو را شکر می‌گویم که سعادت جهاد در راه خودت را که از درهای بهشت است نصیبم کردی تا به ندای امام لبیک گویم و در کنار مجاهدان فی سبیل‌الله باشم و خدمتگزار باشم.

خدایا خاضعانه از تو می‌خواهم که در لحظات آخر هم از لغزش‌ها مصونم داری و مرا لحظه‌ای به خودم وامگذاری و به من توفیق شناخت خودت را عطا کنی.

خدایا هر کس تو را شناخت و پی به عظمت و ملکوت تو برد دنیا برایش زندان می‌شود و روحش هر لحظه می‌خواهد از این قفس رها شود و آرزویش رهایی از بند اسارت دنیا و پیوستن به لقاء توست و آغاز شناخت تو شناخت خویشتن است و ابتدای حرکت است و معرفت به خویشت آغازی است بی پایان. اسارت‌ها حرکت است و معرفت به خویشتن آغازی‌ست بر پایان اسارت‌ها و رهایی از بند بندگی‌ها و روان شدن به سوی الله و آن نقطه اوج انسانیت است و اینجاست که شهید، دیگر خود را نمی‌بیند و دیگر دنیا را با تمام زیبایهایش زیر پای گذارد تا به هدف نهایی خود یعنی به قرب الهی برسد.

برادرانم، عزیزانم و ای یاران اسلام و امام بدانید که انسان به درجه‌ای که لایق اوست باید این زندان‌ها را بشکند و بندها را پاره کند و خود را از وابستگی دنیا و زیبایی‌های آن رها سازد و باید خدا را شکر کنید از اینکه ما را از ضلالت‌ها نجات داد و رهبری چون امام را راهنما و میزان برای ما قرار داد، خود را با او بسنجید بخصوص شما برادران پاسدارم که بازوی ولایت فقیه هستید و سعی کنید در تمام کارهایتان از روحانیت کمک بگیرید و این ستون‌های مستحکم اسلام را برای جلوگیری از هرگونه انحرافی در راس کارها قرار دهید تا خط سپاه که همان خط ولایت فقیه و خط اسلام راستین است فراموش نشود.

برادران من، من روی این مسئله تاکید می‌کنم خط سپاه باید پایدار و پابرجا بماند سپاه رسالت سنگینی به دوش دارد و شما باید این رسالت را به انجام رسانید و هر چه بیشتر خود را به روحانیت نزیک کنید و بدانید که دیگر وعده الهی تحقق پذیرفته همانطور که در قرآن وعده داده شده است (وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ) و این انقلاب ما آغازیست بر پیاده شدن حکومت اسلامی در سراسر جهان و حاکمیت مستضعفین و محرومین بر زمین و انقلاب ما اولین جرغه است که خداوند بر ما منت گذاشته است و ما را به صراط مستقیم هدایت فرموده و باید برای حفظ و صدور آن کوشش کرده و این تکه کلام برادر شهیدی که در خون خود غوطه می‌خورد و با کلام بریده خود می‌گفت قدم پیش گذارید که پیروزی از آن ماست.

به خاطر داشته باشید حقیقت این است که انقلاب چون جریان عظیمی به پش می‌رود و هر مانعی که در مقابلش بایستد می‌شکند سعی کنید که در این جریان از مسیر اصلی خارج نشوید که خدا ناکرده کنار زده خواهید شد و دیگر از امت قهرمان و شهیدپرور تقاضا می‌کنم که برای حفظ و حراست این انقلاب همانطور که تا به حالا ایستاده‌اید و چون اصحاب پیامبر در سطر اسلام شکنجه دیده‌اید و بهای گزافی به قیمت هزاران خون شهید داده‌اید در آینده هم پیش از این کوشا باشید و برای عمر امام عزیزمان دعا کنید و در هر حال دنباله‌رو و پشتیبان روحانیت باشید و صبر و استقامت را پیشه حود کنید یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ.

ای اهل ایمان در پیشرفت کار خود صبر و استقامت پیشه کنید و به ذکر خدا و نماز توسل جوئید که خدا یاور صابران است سخن بسی دراز است اما وقت رحیل فرا رسیده و توشه راه ناچیز چه زیباست در راه دوست در خون غوطه‌ور شدن و به معشوق پیوستن..

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار