فعال یمنی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جنگ یمن در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ قادر به هدف‌گیری دولت‌های مرتجع عربی هستیم

عضو جنبش انصارالله از توان این جنبش برای ادامه جنگ با ارتش رژیم سعودی و متحدانش تا شکست کامل تهاجم ائتلاف وابسته به آل سعود در یمن خبر داد
کد خبر: ۲۳۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 13May 2017

«صادق شرفی» فعال یمنی و از رهبران جنبش انصارالله در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، درباره اوضاع کنونی یمن اظهار داشت: با اینکه وارد سومین سال از هجوم دشمن سعودی شده‌ایم؛ اما مقاومت بزرگ ما فرزندان ملت یمن همچنان در جریان است.

وی افزود: کاملا واضح است که هدف دشمن از این جنگ، گرفتن انتقام از فرزندان ملت یمن است. به همین دلیل تمام اسلحه‌های دشمن، از هر نوع، علیه یمنی‌ها به کار می‌رود. تلاش دشمن این است که نیروها و عوامل خود را در سراسر خاک یمن مستقر کند. این اقدامات کاملا در راستای منافع آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها صورت می‌گیرد.

شرفی در ادامه به طرح جدید ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت: طرحی از سوی ائتلاف دشمن برای اشغال ساحل غربی یمن و گسترش نفوذ بر تنگه باب‌المندب در جریان است. این طرح در راستای گسترش محاصره یمن، از سوی مجامع بین‌المللی مورد حمایت آمریکا پشتیبانی می‌شود.

وی به مقاومت یمنی‌ها در برابر مزدوران آل سعود اشاره کرد و گفت: نیروهای مزدور اجیرشده برای رژیم سعودی در مخا، تعز، لهج، ابین و دیگر نقاط یمن توسط فرزندان ملت یمن در ارتش و کمیته‌های مردمی کشته می‌شوند.

این فعال عضو جنبش انصارالله همچنین موضوع توان موشکی را به عنوان یکی از نقاط قدرت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برشمرد و خاطر نشان کرد: حملات دشمن با هدف وادار کردن ملت یمن به انتخاب گزینه تسلیم صورت می‌گیرد؛ اما نیروهای یمنی با تمام قدرت در برابر این تجاوزات ایستادگی کرده‌اند.

وی گفت:‌ هم‌اکنون نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حال پیشروی در پایگاه‌های نظامی دشمن در مناطق جنوبی حجاز در جیزان، نجران و عسیر هستند و عملیات‌های نظامی یمن در این مناطق با شدتی بیش از گذشته ادامه دارند. این پیشروی‌ها هرقدر بیشتر می‌شود، نگرانی سعودی‌ها نیز از افزایش قدرت ارتش و کمیته‌های مردمی بیشتر می‌شود.

شرفی در ادامه به واکنش رژیم سعودی نسبت به موفقیت‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اشاره کرد و افزود: دشمن پس از تحقق این پیروزی‌ها، تلاش خود را روی شکستن اتحاد داخلی میان یمنی‌ها متمرکز کرده است. در همین راستا، دشمن به محاصره و تشدید اوضاع اقتصادی و بهداشتی یمنی‌ها ادامه می‌دهد.

این فعال یمنی پیرامون گسترش نفوذ عملیات موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های یمن در عمق خاک حجاز اظهار داشت: هرچه عمق نفوذ به مراکز نظامی رژیم سعودی و کاخ‌های امرای آنان خصوصا در اطراف ریاض بیشتر شود، باعث فروپاشی هرچه بیشتر روحیه دشمن سعودی خواهد شد که با اموال مسلمین، کاخ ساخته‌اند و فرزندان امت اسلامی را قتل‌عام می‌کنند. در صورتی که تجاوز ادامه پیدا کند، موشک‌های ما قادر به هدف‌گیری امارات متحده عربی و دیگر امیرنشین‌های مرتجع عربی نیز خواهند بود.

عضو جنبش انصارالله یمن به موضوع حضور پاکستان در تجاوز به یمن اشاره کرد و گفت: این موضوع در واقع یک تبادل تجاری میان رژیم سعودی و پاکستان و به مثابه خرید و فروش سرباز میان فرماندهان نظامی دو دولت است. ما به برادران پاکستانی خود توصیه می‌کنیم به یمن نیایند زیرا تعداد زیادی از سودانی‌ها، اردنی‌ها، اماراتی‌ها و تعداد قابل توجهی از نیروهای مزدور بلک‌واتر، علاوه بر نیروهای داعش و القاعده کشته شدند.

وی در پایان با اشاره به اهداف جبهه استکبار از محاصره مردم یمن افزود: مقاومت ما به شکست دشمن در نقشه تقسیم یمن خواهد انجامید. به خواست خدا ما با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران بر دشمن پیروز خواهیم شد و این پیام ما به فرزندان ملت‌مان در یمن است.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار