نمایشگاه کتاب -112/یوسفی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

کسب مجوز انتشار 6 کتاب صوتی/ 70 عنوان کتاب صوتی وارد بازار می‌شود

مسئول انتشارات موزه دفاع مقدس گفت: «از مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد 6 مجوز انتشار کتاب‌های دفاع مقدسی در قالب صوتی، کسب کرده‌ایم که بزودی وارد بازار می‌شود.»
کد خبر: ۲۳۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ - 13May 2017

کسب مجوز انتشار 6 کتاب صوتی/ 70 عنوان کتاب صوتی وارد بازار می‌شود«نگار یوسفی» مدیر غرفه موزه دفاع مقدس در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از کسب مجوز انتشار شش عنوان کتاب صوتی خبر داد و اظهار داشت: انتشارات موزه دفاع مقدس فعالیت‌هایش را محدود به کتاب‌های چاپی نکرده است. در حال حاضر از مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد 6 مجوز انتشار کتاب‌های دفاع مقدسی در قالب صوتی، کسب کرده‌ایم که بزودی وارد بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشارات موزه دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال گام‌های خوبی برداشته است، گفت: 70 عنوان کتاب تا اسفند ماه 95 به صوت تبدیل شده‌اند. کتاب‌ها پرتیراژ و کتاب‌های تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری 50 عنوان از این آمار را به خود اختصاص داده است. در سال جاری خبرهای خوبی برای اقشار روشن دل و کسانی که به جهت مشغله‌های روزانه امکان مطالعه کتاب را ندارند، داریم.

یوسفی عنوان کرد: انتشارات موزه دفاع مقدس با بیش از 2 سال فعالیت، 19 عنوان کتاب دفاع مقدسی را با محوریت جنگ تحمیلی به چاپ رسانده است. در سال جاری نیز شش عنوان کتاب در دست تالیف داریم که در برگرفته از مصاحبه‌های شفاهی است.

مدیر غرفه موزه دفاع مقدس با اشاره به حمایت مالی و نظارتی باغ موزه دفاع مقدس بر طرح‌های پروپوزالی با محوریت دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: یک کتاب از مجموعه 20 طرح‌ پروپوزال در ابتدای سال جاری منتشر شده است. در چاپ جلدهای بعدی کتاب، از 60 عنوان طرح تحقیقی دیگر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها