سردار کمیلی خبر داد؛

کشف یک تُن و 925 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ

فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان از کشف یک تُن و 925 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ طی درگیری مسلحانه در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ - 13May 2017

کشف یک تُن و 925 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید کمیلی» فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با همکاری سپاه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملياتی، از دپو محموله مواد مخدر و نیز مقادیر قابل توجهی مهمات مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهيزات كامل، تشديد پوشش نوار مرزی را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچيان كه قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر و مهمات را وارد كشور کنند، با هوشياری و واكنش سريع مرزداران در دستيابی به اهداف شومشان ناكام ماندند.

این مقام انتظامی، ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان به سوی آن‌ها تیراندازی کردند اما با زمینگیر شدن سوداگران مرگ، 2 نفر از آنها توسط مرزبانان دستگیر و بقیه به آن سوی مرز فرار کردند.

فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان با بيان اينكه تلاش برای شناسايي و دستگيری متهمان اين پرونده در دستور كار قرار دارد، خاطرنشان كرد: مرزداران در پاکسازی منطقه یک تُن و 772 كيلوگرم ترياک و 153 كيلوگرم حشيش یعنی جمعاً یک تُن و 925 كيلوگرم مواد مخدر به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات كشف کردند.

سردار کمیلی در پايان با بزرگداشت ياد و خاطره شهدای هنگ مرزی ميرجاوه، گفت: با همت، تلاش و غيرت مرزداران خطه ايران اسلامی، اجازه نخواهيم داد كه خون شهدا پايمال شود و بيش از پيش برای حفظ امنيت جامعه، تعالی وحدت در استان و گرفتن انتقام خون شهدا مصمم هستيم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار