سردار کاظمینی:

«قدرت دفاعی» اقتصاد کشور را در مقابل تهدیدات مقاوم می‌کند/ هراس دشمن از قدرت بازدارندگی ایران در عرصه موشکی

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: قدرت دفاعی و وجود امنیت، سیاست و اقتصاد کشور را در مقابل همه تهدیدات مقاوم می‌کند، بنابراین قدرت همراه با بازدارندگی باید ایجاد شود تا کشور پیشرفت کند و عزت داشته باشد.
کد خبر: ۲۳۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 13May 2017
قدرت دفاعی اقتصاد کشور را در مقابل تهدیدات مقاوم می کند/هراس دشمن از قدرت بازدارندگی ایران در عرصه موشکیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محسن کاظمینی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در همایش مسئولین نیروی انسانی بسیج که در مجتمع 13 آبان برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما روحیه انقلابی دارد و رویکرد اصلی انقلاب مقابله با دشمنان اسلام بوده و خواهد بود، اظهار داشت: قدرت دفاعی و وجود امنیت، سیاست و اقتصاد کشور را در مقابل همه تهدیدات مقاوم می‌کند پس قدرت همراه با بازدارندگی باید ایجاد شود تا کشور پیشرفت کرده و عزت داشته باشد، بنابراین اگر امروز این قدرت ما باعث ترس دشمنان شده باید آن را حفظ و تقویت کنیم.

وی مولفه‌های قدرت بازدارندگی را قدرت در عرصه دریایی، موشکی و بسیج مردمی دانست و ادامه داد: در حال حاضر دشمنان از این سه مولفه و به خصوص بسیج هراس دارند و اگر قدرت بسیج نبود در عرصه دریایی و موشکی نیز نمی‌توانستیم خوب عمل کنیم.

سردار کاظمینی افزود: تا زمانی که انقلاب ما زنده و آرمان‌های امام راحل وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند بر ما غلبه کند، بنابراین محو اسرائیل بخشی از اهداف نظام ماست و نباید از این هدف دور شویم.

وی با اشاره به اینکه بسیج به دنبال تشکیل یک جامعه اسلامی است، بیان داشت: ساختار بسیج برای همه مردم است، در واقع گستردگی بسیج به گونه‌ای است که امروز به عنوان الگو برای سایر کشورها قرار می‌گیرد که با توکل به خدا برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ، گفت: مسئولان نیروی انسانی بدانند هر چقدر جذب در بسیج داشته باشند باز هم کم است و باید به دنبال نیروهای جدید باشند، لذا مسئولان نیروی انسانی سعی کنند همه افراد جامعه را جذب بسیج کنند البته اخلاق و فرهنگ در بسیج نیز بسیار مهم است که باید لحاظ شود زیرا همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند همه بسیجیان باید از امام علی (ع) اخلاق را یاد بگیرند و به محرومان و مستضعفان کمک کنند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار