تحلیلگر یمنی:

ائتلاف عربی به رهبری عربستان خدمتگزار صهیونیست‌ها است

تحلیلگر مسائل سیاسی، ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در یمن را خدمتگزار رژیم صهیونیستی و مجری طرح‌ها و نقشه‌های این رژیم در یمن دانست.
کد خبر: ۲۳۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ - 13May 2017
ائتلاف عربی به رهبری عربستان خدمتگزار صهیونیست‌ها استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، احمد النهمی استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی یمن اظهار داشت: دعوت «اسماعیل ولد الشیخ» فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از طرف‌های یمنی جهت مشارکت در نشست‌های مذاکره درباره بحران یمن بی‌نتیجه است مگر آنکه دو شرط آتش‌بس و لغو محاصره در آن لحاظ شده باشد.

این تحلیلگر یمنی با اشاره به اینکه در پس هریک از دعوت‌های ولد الشیخ به مشارکت در مذاکرات درباره بحران یمن، نقشه‌ای نظامی نهفته که با اجرای آن، دشمن مناطق جدیدی از کشور را تصرف می‌کند، افزود: ادامه اوضاع بر این منوال بهتر از دادن امتیازات مورد نظر به دشمن طی مذاکرات آینده است.  

النهمی با بیان اینکه رهاورد ائتلاف عربی به رهبری عربستان برای یمن تنها ویرانی، خرابی، قتل و کشتار بوده است تاکید کرد: اعضای ائتلاف و عربستان سعودی صرفا خدمتگزاران رژیم صهیونیستی هستند و نقشه‌های صهیونیست‌ها را در جهان اسلام پیاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها نیرو و قدرت بازدارنده، این مزدوران رزمندگان و نیروهای مقاومت یمن هستند که به قدرت و جنگندگی در میدان معروف می‌باشند، اظهار داشت: هدف متجاوزان از اشغال بندر «الحدیده» قطع تنها شاهرگ ارتباطی و امدادی و کمک‌رسانی ملت یمن است.

این تحلیلگر یمنی ادامه داد: نیروهای متجاوز تلاش دارند، با گرسنگی دادن ملت یمن، آنها را وادار به تسلیم و سرفرود آوردن در برابر خود کنند، اما بی‌شک در این فرآیند شکست خواهند خورد و موفق به تسلیم کردن این ملت بزرگ نخواهند شد.

النهمی تاکید کرد: به نظر می‌رسد، آنچه بن سلمان از محقق کردن آن در دنیای واقعیت ناتوان است، برای پر کردن خلأ روحی و معنوی خود در دنیای آرزوها و اوهام و خیالات و دروغ‌ها به دنبال محقق کردن آنهاست.

این کارشناس مسائل سیاسی یمن تصریح کرد: کسانی که برای دفاع از مرزها و شهرها و پایگاه‌های نظامیشان از چهار گوشه جهان، نیروی نظامی گدایی می‌کنند، کوچکتر و حقیرتر از آن هستند که بتوانند هرگونه پیروزی و موفقیتی را در یمن محقق کنند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار