در اقدامی ارزشمند؛

کاپیتان تیم فوتبال نفت مدال طلای خود را به خانواده شهید «صدرزاده» اهدا کرد

«علیرضا عزتی» کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران، در اقدامی ارزشمند مدال طلای خود را به خانواده شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» اهدا کرد.
کد خبر: ۲۳۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ - 13May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «علیرضا عزتی»، هافبک ۳۰ ساله و با اخلاق نفت تهران، پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دست به اقدامی جالب و البته ارزشمند زد.

وی پس از قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های تهران، مدال طلای خود را به خانواده شهید مدافع حرم اهل شهریار، «مصطفی صدرزاده» تقدیم کرد.

علیرضا عزتی گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم تلاش‌ها و رشادت‌های فراوانی را برای جمهوری اسلامی ایران متحمل شده‌اند، به همین دلیل همگان وظیفه دارند مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را ارج نهاده و به هر طریق خانواده این عزیزان را تکریم کنند.

وی افزود: قهرمانان واقعی این سرزمین شهدا هستند و همه امنیت و آسایش امروز ما در سایه رشادت و مجاهدت های آنان است چرا که آن‌ها از خون خود گذشتند تا امروز کشور از هر آسیبی مصون بماند.

وی تاکید کرد: همانند همه آحاد جامعه، من هم به عنوان یک مسلمان وظیفه داشته و دارم از هر طریق ممکن یاد و نام شهدای جمهوری اسلامی را زنده نگه دارم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: به پاس حرمت خون شهدا و قدردانی از خانواده شهدای والا مقام، مدال طلای خود را با افتخار به خانواده شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» اهدا کرده تا از این طریق بتوانم قدردانی ولو کوچک از این عزیزان به جا آورده باشم.

 منبع: پایگاه اطلاع رسانی راه مبین

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار