مفتی سوریه:

دستمان برای آشتی و پایان جنگ دراز است

«شیخ احمد بدر الدین حسون» گفت: ما تاکید می‌کنیم که تمامی شرکت کنندگان در «خیمه وطن»، امروز در کنار ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم تکفیری، کنار گذاشتن سلاح و بازگشت به آغوش وطن می‌ایستند.
کد خبر: ۲۳۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ - 13May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نشستی مردمی در منطقه «سعسع» در ریف دمشق با عنوان «خیمه وطن» با حضور فعالین داخلی، رسمی و دینی از اهالی استان «ریف» دمشق و قنیطره برگزار شد.

«احمد شیخ عبد القادر» در این نشست با اشاره به این که اهالی «جولان» و «قنیطره» برای مبارزه با تروریسم و حامیان آن در کنار وطن خود می‌ایستند تاکید کرد: سوریه با جانفشانی نیروهای مسلح خود پیروز خواهد شد.

«شیخ احمد بدر الدین حسون»، مفتی سوریه هم با بیان اینکه دستمان برای آشتی، پایان دادن به جنگ و بازسازی کشور دراز است و گفت: ما از این مکان پیام می‌دهیم و تاکید می‌کنیم که تمامی شرکت کنندگان در «خیمه وطن»، امروز در کنار ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم تکفیری، کنار گذاشتن سلاح و بازگشت به آغوش وطن می‌ایستند.

شیخ حسون تصریح کرد: تمامی نیروها و تجهیزات نظامی حاضر در اردن در مرزهای جنوبی سوریه، ما را نترسانده و هرگز نخواهد ترساند و این ها به دست نیروهای قهرمان ارتش سوریه شکست خواهند خورد و نابود خواهند شد.

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها