نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بر گروهک‌های تروریستی/ عربستان سازمان‌دهنده تروریسم است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان یک مثلث شوم تروریسم‌ساز را تشکیل داده‌اند، گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بر تحرکات گروه‌های تروریستی اشراف کامل دارند.
کد خبر: ۲۳۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 14May 2017
اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بر فعالیت‌های گروهک‌های تروریستی در منطقه«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در رابطه با امنیت انتخابات و دستگیری یک گروهک تروریستی ضد انقلاب اظهار داشت: یکی از اهداف مخالفین نظام، معاندین و گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی در آستانه انتخابات برهم زدن امنیت و خدشه دار کردن آن به هر شکل ممکن است، تا انتخابات در فضای امنی برگزار نشود.
 
وی افزود: لذا دشمنان، گروه‌های متعددی را مسلح و بسیج کرده‌اند تا به اهداف خود دست یابند، که همه این گروهک‌های تروریستی توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشف، دستگیر و منهدم می‌شوند و اجازه اقدام ضد امنیتی به آنان داده نخواهد شد.
 
نقوی حسینی ادامه داد: ضمن اینکه آنچه در خصوص دستگیری این گروهک‌ها اعلام می‌شود، بخشی از تعداد خیلی زیادی است که صورت می‌گیرد. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با هیچ گروه نا امن کننده‌ای تعارف ندارند و با آنان سخت برخورد خواهند کرد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه می‌دانند که رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان یک مثلث شوم تروریسم ساز را تشکیل داده‌اند و آن‌ها پشت همه‌ی این حرکت‌های ناامن‌ساز هستند. ائتلاف مبارزه با تروریسم دروغ بزرگ است و آنان سازمان دهنده تروریسم هستند.
 
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی با حضور مسئولان ذی‌ربط در رابطه با امنیت انتخابات برگزار شده است و تا به امروز هیچ مشکلی نداشتیم و امنیت حفظ شده است. تا روز جمعه که زمان برگزاری انتخابات است، مردم با آرامش فعالیت انتخاباتی خواهند داشت و در روز جمعه به پای صندوق‌های رای خواهند آمد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار