ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در گیلان اعلام شد

همزمان با فرارسیدن سوم خرداد مصادف با سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر، «اسماعیل محمدپور» مدیر هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان ویژه‌برنامه‌های این روز را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 14May 2017
استان گیلان در گرامیداشت سوم خرداد برنامه های متنوع دارد
به گزارش دفاع پرس از رشت، همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر، «اسماعیل محمد پور» مدیر هنری  و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از رونمایی 10 استیکر در فضای مجازی خبر داد و گفت: این 10 استیکر تلگرامی که از سخنان حضرت امام خمینی (ره) و جملات قصار مقام معظم رهبری در خصوص آزادسازی خرمشهر هستند، توسط این اداره کل آماده شده و در چنین ایامی در فضای مجازی و تلگرامی در اختیار علاقه‌مندان حوزه دفاع مقدس قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام برنامه‌های متنوع دیگری در نظر گرفته شده‌ است گفت: رونمایی از دو فتوکلیپ چهار دقیقه ای که تصاویری از شهدای عملیات «بیت المقدس» گیلان است از جمله برنامه های شاخص این ایام می‌باشد.

مدیر هنری و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: تقدیر از شاعران دفاع مقدس در هفته آزادسازی خرمشهر، رونمایی از کتاب شعر «یوسف‌های شهر» و اجرای مسابقه رادیویی و تلویزیونی با همکاری صدا و سیما از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

محمدپور افزود: یکی دیگر از برنامه های این ایام ایجاد ایستگاه نقاشی در پیاده راه فرهنگی شهر رشت است که 10 هنرمند نقاش استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطرات حماسه سازان خرمشهر با خلق نقاشی‌های خود در اذهان عمومی، بار دیگر باعث مروج فرهنگ ایثار و مقاومت و آزادی خواهند بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار