نامه یک شهید به مردم ایران

شهید نعیمی در وصیت‌نامه‌اش نوشت: به خودسازی مشغول شوید. توبه را برای زمان پیری نگذارید. فرصت را غنیمت شمارید. وقت طلاست؛ از ساعت، روز، ماه و سال استفاده کنید. نگذارید این عمر عزیز به هدر رود.
کد خبر: ۲۳۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ - 14May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهید نبی‌الله نعیمی در تاریخ 1322.8.4 متولد و در تاریخ 1363.2.24 در یک عملیات پدافندی به شهادت رسید. وی در نامه ای به ملت ایران نوشت:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدا آغاز می‌کنم. اول به خودسازی خودمان مشغول شویم، که عمرمان به هدر می رود و توبه را برای زمان پیری نگذارید. همینطور شیطان وسوسه می کند؛ اندیشه و فکر در هر کاری پسندیده است و فرصت را غنیمت شمارید.
 
 نامه یک شهید به مردم ایران
 
وقت طلا می باشد؛ از ساعت، روز، ماه و سال استفاده کنید. نگذارید این عمر عزیز به هدر رود که دیگر پشیمانی سودی ندارد و بعد سلام بر رهبر عزیز انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام امت خمینی بت شکن و درود بر شهیدان راه حق  و خانواده های شهیدپرور و سلام بر مستضعفان جهان و ستمدیدگان و درود بی پایان بر مادرانی که جوانان خود را برای اسلام در راه حق فدا می کنند و به امید خدا دشمنان دین اسلام و قرآن را ذلیل می کنند.
 
اکنون که بنده این نوشته ها را بر روی کاغذ سیاه می کنم، پرحرفی می کنم هرگز، به خاطر این است که کوردلانی هنوز رهبری و انقلاب را درک نکرده اند و مانند زالو خون مستضعفان بی گناه را می‌مکند و سربار جامعه هستند.

ای منافقان و ای سنگ دلان و ای بعثیان هرگز درک نخواهید کرد که این انقلاب سازش نخواهد کرد و بعد بنده راهی را انتخاب کرده ام؛ باید بروم و خواهم رفت.

امید که مرا حلال کنید پسرهایم و خانواده و اقوام؛ چون حقیر در راه خدا قدمی برنداشته‌ام. برای رهبر عزیزمان همه دعا کنید، برای رزمندگان عزیز دعا کنید. این حقیر ناچیز پرگناه برای رضای خدا با نیت خالص در راه دین و قرآن به دستور رهبر از قرآن دفاع می کنم. من چیزی نمی خواهم؛ فقط هدفم پیروزی اسلام است.

منبع: اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی
نظر شما
پربیننده ها