مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر:

نتایج جشنواره تئاتر فتح خرمشهر به زودی اعلام می‌شود

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از اعلام نتایج اولیه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر تا پایان اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ - 15May 2017
نتایج جشنواره تئاتر فتح خرمشهر بزودی اعلام می‌شودسرهنگ ثامر چنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان اظهار داشت: نتایج اولیه جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.
 
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر همچنین گفت: 12 هنرمند در بخش آثار صحنه‌ای و خیابانی در حال داوری آثار رسیده به جشنواره هستند.
 
چنعانی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره مقاومت خرمشهر امسال میزبان 184 اثر از 28 استان کشور بوده است، افزود: 104 اثر در بخش صحنه‌ای و 80  اثر در بخش میدانی در این جشنواره شرکت کردند.
 
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر  زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را 10 تا 14 تیر ماه اعلام کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره کل هنرهای نمایشی بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت این جشنواره را به منظور بزرگداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان و مدافعان سرافراز میهن اسلامی و تثبیت دلیرمردی‌ها و سلحشوری‌های ملت قهرمان ایران و به خصوص شهدای گرانقدر فتح خرمشهر برگزار کرده‌اند که سال گذشته نیز مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور و سخنرانی سردار علی‌پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان وبه نحو شایسته‌ای برگزار شد.
 
چنعانی در پایان بیان داشت: پیوند و رابطه هنری نسل جدید برای اثبات دلاوری‌ها و رشادت‌هایی که برای فتح شهر خون صورت گرفته از دیگر اهداف این جشنواره است که امیدواریم بتوانیم به آن دست یابیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار