تازه‌ترین قطعه موسیقایی «حامد زمانی» منتشر شد + صوت

خواننده موسیقی پاپ تازه‎‌ترین قطعه موسیقایی خود را با عنوان «بگذرد» توسط موسسه فرهنگی هنری کساء منتشر کرد.
کد خبر: ۲۳۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ - 15May 2017
تازه‌ترین قطعه موسیقایی «حامد زمانی» منتشر شد+ صوت
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، قطعه «بگذرد» به خوانندگی حامد زمانی توسط موسسه فرهنگی هنری کساء به مدیریت محسن تهرانی منتشر شد. این قطعه که به گفته سازندگانش اجتماعی‌ترین قطعه حامد زمانی است با شعری از سیف فرغانی، تنظیم کامران میرزایی و میکس و مستر راشا تقی‌پور در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

حامد زمانی با انتشار متنی درباره این قطعه اظهار داشت: «این قطعه یک قدم جدی در تعریف موسیقی متعهّد و مبارزه به شمار می‌رود و اگر قصد دسته‌بندی آن را داشته باشیم، «بگذرد» را باید یک قطعه کاملاً اجتماعی دانست. این قطعه مطالبه از صاحب منصبانی است که خود را در هر کسوتی خدمتگزار مردم معرفی کنند. «بگذرد ...» فلسفه زندگی است؛ چیزی که امروز موسیقی ما کم دارد. «بگذرد» نه حزبی است نه جناحی، بلکه صرفا صدای مردم است. به همین خاطر است که آن را از تمام بهره‌برداری‌های حزبی و جناحی آن هم در چنین ایّامی دور نگه داشتیم و خودمان تهیه‌کننده این اثر شدیم.»

محسن طهرانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کساء که این روزها مسئولیت تمامی برنامه‌های حامد زمانی را عهده‌دار شده است درباره این قطعه، اظهار داشت: طبیعی است همزمان با فرآیند تولید این قطعه که از روز اول سیاست پخش آن برای روزهای منتهی به انتخابات تدبیر شده بود، پیشنهادات قابل توجهی جهت خرید این اثر توسط ستادهای انتخاباتی به مجموعه ما برسد، با توجه به این مهم که این اثر برخاسته از دغدغه‌های اهالی موسیقی متعهد و مبارزه به شمار می‌آمد، در برابر تمامی این پیشنهادات مقاومت کردیم و سعی داشتیم تا برند «بگذرد ...» را به نام اهالی هنر متعهد، ثبت و ضبط کنیم.

وی ادامه داد: تحقق این امر مستوجب گذر کردن شخص حامد زمانی از میلیون‌ها تومان پولی بود که می‌توانست در این روزها که بیش از صدها اجرای زنده صحنه‌ای را به دلیل انتخاباتی بودن لغو می‌کند، با هنر متعهد و آرمان‌هایمان معاوضه کند؛ ارزشی فراتر از پول‌های بی‌شماری دارد که این روزها در ستادهای انتخاباتی هزینه می‌شود تا این مهم برای همگان ثابت شود که حامد زمانی خود را متعلق به هیچ جناح و حزبی ندانسته و نمی‌داند. به امید آنکه «بگذرد ...» با یاری مردم به گوش تمامی مسئولان مان برسد.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار