سردار گودرزی خبر داد؛

توقيف يک تُن مواد مخدر طی درگيری مسلحانه در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از انجام عمليات و درگيری مسلحانه مأموران انتظامی با قاچاقچيان و كشف يک تُن ترياک و حشيش خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ - 15May 2017

توقيف يک تُن مواد مخدر طی درگيری مسلحانه در فارسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام كارهای اطلاعاتی و پليسی، از فعاليت يک باند قاچاق مواد مخدر مطلع شده و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در اين راستا اكيپی از مأموران به محور شيراز – مرودشت حوالی گردنه «باجگاه» اعزام شدند و نسبت به ايست و بازرسی و كنترل نامحسوس خودروهای عبوری اقدام كردند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مأموران به يک دستگاه خودرو ليفان و دو دستگاه خودرو پژو 405 مظنون شده و دستور ايست دادند كه سرنشینان اين خودروها بدون توجه اقدام به فرار و تير اندازی به سمت مأموران كردند.

سردار گودرزی خاطر نشان كرد: با هوشياری مأموران انتظامی و پس از دو ساعت درگيری مسلحانه، هر سه دستگاه خودرو توقيف و در اين خصوص چهار نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگير و به پليس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال داده شدند.

اين مقام انتظامی تصريح كرد: در بازرسی دقيق از خودرو ليفان يک تُن مواد مخدر شامل 700 كيلو ترياک و 300 كيلو حشيش كشف و همچنين يک قبضه اسلحه غیر مجاز از قاچاقچيان كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس تأكيد كرد: مأموران انتظامی استان فارس در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچيان از هيچ تلاش و كوششی دريغ نخواهند كرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار