مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

اجرای 200 برنامه در سالروز فتح خرمشهر در قزوین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: در سی و پنجمین سالگرد آزادسازی خرمشهر 200 عنوان برنامه در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ - 15May 2017
برگزاری 200 عنوان برنامه هم‌زمان با ایام فتح خرمشهر در قزوینسرهنگ مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین، با اشاره به برگزاری 200 عنوان برنامه در سوم خرداد 96 اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه ستاد سوم خرداد در استانداری قزوین و جلسات ستادهای شهرستانی و ارسال برنامه‌ها به دبیرخانه ستاد در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، 200 عنوان برنامه احصا شد، که با شعار «من انقلابی‌ام» در ایام سوم خرداد در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های ستاد سوم خرداد استان امسال در بخش‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و نظامی در نظر گرفته شده که توسط اعضای ستاد شامل ادارات، نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد اجرا می‌گردد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: رونمایی از 10 جلد کتاب دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ویژه‌برنامه‌های صدا و سیما، فضاسازی سطح شهر، رگزاری همایش‌ها و یادواره‌های شهدا و سخنرانی فرماندهان عملیات بیت‌المقدس در میعادگاه‌های نماز جمعه و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های ستاد سوم خرداد استان قزوین  به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار