سردار باران چشمه عنوان کرد؛

تلاش فرماندهان برای اعتلای ورزش در نیروهای مسلح

رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرماندهان و مسئولان بر اعتلای ورزش در نیروهای مسلح اهتمام دارند.
کد خبر: ۲۳۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 15May 2017
تلاش فرماندهان برای اعتلای ورزش در نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «مهر علی باران چشمه» رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان مسابقات جهانی سیزم اظهار داشت: هر ساله شورای ورزش نظامیان جهان مسابقات سراسری سیزم را بین 133 کشور عضو برگزار می‌کند. این مسابقات در رشته‌هایی مختلف برگزار می‌شود که نیروهای مسلح ایران نیز تیم‌های آماده خود را به این مسابقات اعزام می‌کند.

وی افزود: در سال 95 وزارت دفاع ایران میزبان مسابقات والیبال بود که ایران میزبانی عالی را جهت برگزاری این مسابقات انجام داد و تیم ما موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را نیز کسب کند.

سردار باران چشمه ادامه داد: همچنین تیم اسکی ما در این دوره از مسابقات توانست پس از چند سال مقام سوم را کسب کند که برای ما واقعا خوشحال کننده بود. تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ما هم به مسابقات مقدونیه اعزام شدند و موفق شدند در آنجا مدال‌های انفرادی کسب کنند که البته در مقایسه با سال‌های قبل تعداد مدال‌ها کمتر بود.

وی بیان کرد: مسابقات المپیک نظامیان نیز که هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود، دو دوره ما اعزام شدیم و دو سال قبل در کره جنوبی 18 مدال خوشرنگ کسب کردیم که در طول سال‌های گذشته بی سابقه بوده است. کسب این مدال‌ها بیانگر این است که مسئولان هیئت‌های ورزشی و مدیران تربیت بدنی در جهت اعتلای ورزش تلاش و اهتمام لازم را دارند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها