جانشین فرماندهی تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا:

دشمن در جنگ نظامی با ما به نتیجه‌ای نرسید، به «هویت اسلامی» ما هجوم آورد

ناخدا یکم «عادل کردپور» گفت: دشمن زمانی که نتوانست با همراهی بسیاری از کشورها در جنگ نظامی با ما به اهداف خود برسد، به جنگ نرم روی آورد و با استفاده از رسانه‌های گروهی و ماهواره به هویت اسلامی ملت هجوم آورد.
کد خبر: ۲۳۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ - 15May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ناخدا یکم «عادل کردپور»، جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا  ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات ارتش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یکی از جوان‌ترین انقلاب‌های جهان است  و در سال‌های طی شده از انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور ما با سه جنگ بزرگ روبه‌رو بوده است.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا نخستین تقابل دشمن با نظام اسلامی را تحمیل جنگ سخت 8 ساله به ملت ایران نامید و افزود: رزمندگان اسلام و ملت ایران در دفاع مقدس با رشادت و مقاومت ایستادگی کردند که این جنگ در نهایت با سرشکستگی دشمن به پایان رسید.

وی گفت: دشمن زمانی که نتوانست با همراهی بسیاری از کشورها به اهداف خود برسد به جنگ نرم روی آورد و با استفاده از رسانه‌های گروهی و ماهواره به آرمان‌ها و هویت اسلامی ملت هجوم آورد، اما تیر خلاص را فرماندهی معظم کل قوا بر پیشانی دشمن نهادند و آن زمانی بود که شما جوانان را افسران جنگ نرم خطاب کردند.

ناخدا یکم کردپور تصریح کرد: کشور ما در این منطقه پرآشوب و جنگی، یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است و این امنیت مرهون تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار