قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد

کشف بیش از چهار تن مواد مخدر/ تصویب تعرفه خدمات درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، از کشف چهار هزار و 114 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ - 23July 2014

کشف بیش از چهار تن مواد مخدر/ تصویب تعرفه خدمات درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، «علیرضا جزینی» قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طی هفت ماه گذشته، چهار هزار و 114 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که از این مقدار دو هزار و 420 کیلوگرم آن تریاک بوده است.

وی ادامه داد: طی این مدت، 18 قاچاقچی دستگیر شده و هفت قاچاقچی در درگیری به هلاکت رسیده اند، همچنین دو نفر از جان بر کفان نیروی انتظامی در مقابله با قاچاقچیان مجروح شده اند.
 
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این کشفیات طی عملیات ها و درگیری های مسلحانه، کنترل محورهای روستایی و مواصلاتی، بازرسی توسط سگ های موادیاب و پایگاه های دریابانی انجام شده است.
 
جزینی همچنین با اشاره به تعداد دستگیر شدگان توزیع کننده مواد مخدر افزود: طی سه ماه گذشته، 18 هزار و 373 نفر خرده فروش مواد مخدر توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شد ه اند که از این تعداد سه هزار نفر به زندان منتقل شده اند و این موضوع افزایش 61 درصدی را نشان می دهد.
 
تعرفه خدمات درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه تصویب شد
 
وی به بیمه شدن هزینه های درمان اعتیاد اشاره کرد و گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی دبیرخانه ستاد در راستای اجرای تبصره دو ماده قانون مبارزه با مواد مخدر مبنی بر تحت پوشش بیمه قرار دادن هزینه های ترک اعتیاد، اقدامات لازم صورت گرفته و بسته اجرایی آن به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.
 
جزینی در پایان اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات رسیده، تعرفه خدمات درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و این موضوع گام اصلی در اجرای این بند قانونی خواهد بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار