فعالان ادبیات شفاهی فارس به دیدار پیر و مراد خویش می‌روند

جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی و تاریخ انقلاب اسلامی در شب خاطره‌ای كه در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر شركت می‌كنند.
کد خبر: ۲۳۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ - 15May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «محمدمهدی پوریزدان‌پرست»، کارشناس مسئول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه گفت: همزمان با سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر و روز فتح و پیروزی جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی و تاریخ انقلاب اسلامی فارس همراه با برگزیدگان سراسر کشور در شب خاطره‌ای که در محضر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

وی افزود: از جمله مسائل مهمی که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری قرار داشته، بحث ادبیات دفاع مقدس آن هم در گستره‌ای جامع بوده است.

پوریزدان‌پرست ادامه داد: با پیگیری نظرات معظم‌له که خود کارشناس خبره فن هستند می‌توان دریافت حوزه تاریخ شفاهی و خاطرات برای ایشان با اهمیت است و در کنار شکل‌های ادبی معمول مانند رمان و داستان کوتاه این‌گونه نیز مستقلاً صاحب تشخص است.

کارشناس مسئول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس گفت: از این رو شاهد آن هستیم که به ابتکار حوزه هنری و نظر مساعد معظم‌له قرار است سوم خردادماه شب خاطره‌ای با حضور دست‌اندركاران این‌گونه ادبی در سطح کشور برقرار شود.

وی یادآور شد: فارس از جمله استان‌های فعال در این امر است و قرار است جمعی از نخبگان و فعالان این عرصه در مراسم حضور یابند که از این میان می‌توان به حضور «سیدحسن حسینی ارسنجانی، اکبر صحرایی، سیدمحمدهاشم پوریزدان‌پرست، محمدمحمودی نورآبادی، مجید ایزدی، محمدحسین صادقی و مهدی احتشامی» اشاره کرد.

کارشناس مسئول مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس در پایان گفت: در کنار مدیران و معاونان و کارشناسان حوزه هنری فارس شامل «محمد کرم اللهی، وحید فرجی، مهدی پارسایی، سیدمحمدمهدی پوریزدان‌پرست و بیژن کیا» نیز در این مراسم حضور خواهند یافت.

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار