امیر موسوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نیروهای مسلح در کسب افتخارات و مدال‌های ورزشی رشد خوبی داشته‌اند

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح در کسب افتخارات در میادین بین‌المللی نسبت به گذشته رشد خوبی داشته‌اند؛ اما با توجه به استعدادهایی که در نیروهای مسلح وجود دارد، انتظارات بیشتر است.
کد خبر: ۲۳۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 16May 2017

نیروهای مسلح در کسب افتخارات و مدالهای جهانی رشد خوبی داشتندامیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: اولویت نیروهای مسلح در حوزه ورزش، اجرای ورزش همگانی برای سلامت روح و جسم نیروهای انسانی است.

وی افزود: از این جهت که ورزش قهرمانی ایجاد انگیزه می‌کند و باعث تحرک و آمادگی جسمانی و ارتقای روحیه رقابت می‌شود، توجه به این ورزش نیز با اهمیت است.

امیر موسوی گفت: برخی ورزش‌ها همچون ورزش‌های رزمی، شنا، کوه‌نوردی و تیراندازی با نیروهای مسلح بیشتر مرتبط است که باید به این رشته‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی تصریح کرد: آنچه که روح همه سیاست‌های نیروهای مسلح است، این است که ما بتوانیم ارزش‌های پهلوانی را شکوفا کنیم و آن را به کل جامعه تعمیم دهیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح در کسب افتخارات در میادین بین‌المللی نسبت به گذشته رشد خوبی داشته‌اند اما با توجه به سطح انگیزه‌ها و استعدادهایی که در سطح کشور و نیروهای مسلح وجود دارد، انتظارات بیشتر است و هنوز در این رابطه به جایگاه اصلی که باید برسیم، دست نیافته‌ایم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار