حجت الاسلام بهرامی:

رئیس جمهور آینده به دنبال حل مشکلات مردم باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه انتخابات هم وظيفه و هم حق ماست، گفت: رئیس جمهور آینده باید به دنبال حل مشکلات مردم باشد.
کد خبر: ۲۳۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ - 16May 2017
رئیس جمهور آینده به دنبال حل مشکلات مردم باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمين «ابوتراب بهرامی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع كاركنان فرماندهی انتظامی ویژه کیش اظهار داشت: ماموريت‌های نيروی انتظامی فراتر از ماموريت ساير نيروهای مسلح است، شما يک نيروی اجتماعی هستيد و سرمايه شما يک سرمايه اجتماعی است.

وی با اشاره به نيت خالصانه انسان در انجام كارها، گفت: هر کاری را می‌توان برای رضای خداوند متعال انجام داد اما کار شما کارکنان انتظامی راحت‌تر است برای رضای خدا حرکت کردن، چرا كه با اين نيت خالص، کارها نورانيت پيدا می‌کند.

حجت الاسلام بهرامی در بخش ديگری از سخنان خود به فعاليت‌های قرآنی و تشويق و ترغيب کارکنان، خانواده‌ها و سربازان در امر حفظ قرآن و عمل به آن توصيه كرد و گفت: برای حافظ قرآن خود حفظ قرآن بهترين تشويق است.

رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا قرآن را بهترين موعظه برای انسان‌ها که بدانند روز قيامت همه بايد جوابگوی اعمال خود باشند، عنوان كرد.

حجت الاسلام بهرامی به وظايف ما در خصوص قرآن کريم اشاره كرد و گفت: اولين وظيفه ما روخوانی قرآن، دومين وظيفه فهم قرآن، سومين وظيفه آموزش به ديگران، چهارمين وظيفه حفظ قرآن و در پايان عمل به قرآن و زندگی قرآنی داشتن است.

وی در بخش ديگری از سخنان خود به مهدويت پرداخت و گفت: اگر مهدويت وجود نداشت تمام کارهای انبياء ضايع می‌شد چرا كه ظهور بقية الله يعنی به نتيجه رسيدن تلاش‌های انبياء.

رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا خاطرنشان كرد: انتظار از اعتقاد به مهدويت جدا نيست و انسان هميشه در ارتباط با خداست و فرد منتظر بايد خصوصيات دوران انتظار را در خود حفظ کند و ما بايد اعمال و روح خود را با امام زمان (عج) همسو کنيم.

وی تصريح كرد: بر همگان واجب است تا در اين انتخابات شركت کنند و کسی که به عنوان رئيس جمهور معرفی می‌شود بايد به دنبال حل مشکل مردم باشد.

حجت الاسلام بهرامی در پايان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالي) در خصوص دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و پنجمين دوره شوراهای شهر و روستا، گفت: انتخابات هم وظيفه و هم حق ماست و اين انتخابات را باید يک عبادت بزرگ بدانيم.

گفتنی است، مراسم سخنرانی حجت الاسلام بهرامی با حضور کليه کارکنان انتظامی، دريابانی و پليس فرودگاه کيش در حسينيه حضرت صاحب الزمان (عج) ستاد اين فرماندهی برگزار شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار