سردار فتحی زاده:

بیمارستان‌های نیروی انتظامی باید خود اتکا شوند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بيمارستان‌های ناجا بايد به اين خود اتکايی برسند که از خدمات درمانی ساير مراکز درمانی و ارجاع بيماران به اين مراکز بی‌ نياز شوند يا در صورت ضرورت، ارجاع بيمار با هماهنگی و تحت مديريت بيمارستان ناجا انجام پذيرد.
کد خبر: ۲۳۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ - 16May 2017
بیمارستان‌های نیروی انتظامی باید به خود اتکایی برسندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در بيست و چهارمين همایش «مديران و روسای بهداشت، امداد و درمان» اظهار داشت: امروز نيروی انتظامی، نيروی پيشتاز در عرصه تامين نظم و امنيت نظام است و تعداد نیروهایی که روزانه در این عرصه به شهادت می‌رسند، گواه بر اين ادعاست.

وی با اشاره به جانفشانی‌های نيروهای مرزبانی و انتظامی برای حفظ کيان و امنيت کشور در نقاط صفر مرزی، گفت: رسيدگی به بهداشت و سلامت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در بيمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا و تکريم آن‌ها سبب ايجاد نشاط و ارتقای روحيه خدمتی آن‌ها می‌شود که این از مهمترین اهداف بهداد به شمار می‌آید، لذا خدمت به حفظ جان و سلامت اين عزيزان، توفيق بزرگی برای متوليان حوزه بهداشت، امداد و درمان ناجا خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکيد بر تکريم کارکنان در بيمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا، تصريح کرد: اين مراکز بايد ارائه خدمات درمانی و تکريم ارباب رجوع به ويژه کارکنان و خانواده‌های محترم آن‌ها را به صورت توامان سرلوحه کار خود قرار دهند و القا کننده حس امنيت روانی و آرامش در مراجعان باشند.

سردار فتحی زاده، کيفيت و تخصص گرايی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را از ديگر الزامات اين مراکز عنوان کرد و گفت: نيروی انتظامی سازمانی است که بيش از ساير سازمان‌ها در منظر جامعه قرار دارد و به همين دليل هرگونه نقطه ضعف و قوت در عملکرد اين نيرو به سرعت در سطح جامعه منعکس می‌شود، بنابراين انتظار می‌رود خدمات بيمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا در سطح عالی‌ترين استانداردهای کشور باشد و کارکنان این نیرو، تخصصی‌ترين و کيفی‌ترين خدمات را از اين مراکز دريافت کنند.

وی، به کارگيری نيروهای متخصص و تجهيز بيمارستان‌های ناجا را حائز اهميت برشمرد و افزود: بيمارستان‌های ناجا بايد به اين خود اتکايی برسند که از خدمات درمانی ساير مراکز درمانی و ارجاع بيماران به اين مراکز بی‌نياز شوند يا در صورت ضرورت، ارجاع بيمار با هماهنگی و تحت مديريت بيمارستان ناجا انجام پذيرد.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ضرورت مديريت هزينه‌های بهداشتی و درمانی، بيان داشت: بايد تلاش شود تا با اتکا به منابع موجود، شايسته‌ترين خدمات در شان کارکنان ارائه و در اين مسير از تحميل هزينه‌های گزاف به بيت المال و کارکنان اجتناب شود.

اين مقام ارشد انتظامی، رعايت مسائل و احکام شرع اسلام را مورد تاکيد قرار داد و گفت: نيروی انتظامی، نهادی ارزشی است و مراکز درمانی اين نيرو نيز ارزشی هستند، بنابراين برای پاسداشت اين ارزش‌ها بايد احکام خداوند را در خدمات رسانی مورد توجه قرار دهند تا اين خدمات اثرگذاری بيشتری داشته باشد؛ بيمارستان‌ها تمهيداتی اتخاذ کنند تا در جريان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، احکام اسلامی زير پا گذاشته نشود.

سردار فتحی زاده در پايان خدمات حوزه بهداشت و درمان را در سال‌های اخير با وجود کمبود منابع مالی مطلوب و رضايت بخش ارزيابی و تاکيد کرد: ارتقای سطح علمی-تخصصی بيمارستان‌های ناجا با امکان جذب پزشکان و نيروهای متخصص در صدر برنامه‌های معاونت بهداد قرار گيرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار