یادمان 137 شهید در خرم‌آباد رونمایی می‌شود

یادمان شهدای محله پشت بازار خرم‌آباد همزمان با سالروز عملیات مرصاد رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 16May 2017
یادمان 137 شهید در خرم‌آباد رونمایی می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به ساخت و رونمایی یادمان شهدای محله پشت بازار خرم آباد توضیح داد: این محله از مناطق قدیمی شهر خرم آباد بوده که 137 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. جوانان شجاع محله پشت بازار به عنوان نیروهای اطلاعات عملیات در گردان اخلاص کار شناسایی و رصد تحرکات دشمن که در اکثر محورها مورد تأیید فرماندهان زمان جنگ بود را بر عهده داشتند.

بازگیر یادآور شد: با این یادواره‌ها، تألیف کتاب‌ها و ساخت یادمان‌های شهدا ضمن قدردانی از مقام شهیدان، می‌توان فرهنگ و روحیه شهادت طلبی را در میان نسل امروز نهادینه کرد. ان‌شاءالله یادمان 137 شهید محله پشت بازار با همکاری ادارات، شهرداری، بنیاد شهید و اهتمام جوانان بسیجی محله، همزمان با سالروز عملیات مرصاد رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تعاملی که با شهرداری انجام گرفته است مقرر شده که تصاویر شهدا تا قبل از مراسم رونمایی در سطح محله نصب شود. همچنین کتاب خاطرات و زندگی نامه 137 شهید این محله به همت برادر جانباز مصطفی ساکی و سیاوش عزیزی همزمان با یادمان شهدا رونمایی خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
نظر شما
پربیننده ها