رئیس ستاد دیه کشور:

امیدوارم ماجرای فلسطین با نابودی اسرائیل خاتمه پیدا کند

رئیس ستاد دیه کشور گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، روز قدس روز فریاد مقاومت امت اسلامی در برابر سیاست‌های تفرقه‌انگیز غرب است؛ به همین جهت باید امید داشته باشیم که فلسطین روزی را می‌بیند که اسرائیل دیگر وجود ندارد.
کد خبر: ۲۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ - 23July 2014

امیدوارم ماجرای فلسطین با نابودی اسرائیل خاتمه پیدا کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،"سید اسدالله جولایی" رئیس ستاد دیه کشور در گفتوگویی با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: بنابر گفته پیامبر اکرم(ص) هرکس صدای مسلمانی را که فریاد کمک سر داده بشنود و به او کمک نکند دیگر مسلمان نیست.

وی افزود: مردم ما از 15 خرداد سال 42 تاکنون همیشه در صحنه بودند و هر زمان نیاز به کمک بوده چه با حضور خود و چه با کمکهای نقدی همراهیخود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دادهاند.
 
رئیس ستاد دیه کشور تصریح کرد: چه مانعی دارد که قسمتی از درآمد خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه و فلسطین اختصاص دهیم. قطعاً امسال هم با دستورات مقام معظم رهبری این کار در بُعدی وسیعتر انجام میشود و در روز نماز جمعه صندوقها و شمارهحسابها در سراسر کشور با کمک خیرین پر خواهد شد.
 
جولایی با اشاره به اینکه روز به روز به تعداد شهدای غزه و فلسطین اضافه میشود، گفت: قطعاً نهتنها ملت ایران بلکه تمامی مردم جهان میتوانند با فریادهای کوبنده خود اقدامات خصمانه اسرائیل را سرکوب کنند.
 
وی ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، روز قدس روز فریاد مقاومت امت اسلامی در برابر سیاستهای تفرقهانگیز غرب است؛ به همین جهت باید امید داشته باشیم که فلسطین روزی را میبیند که اسرائیل دیگر وجود ندارد.
 
رئیس ستاد دیه کشور در پایان با تأکید بر اینکه همکاران ما در ستادهای دیه سراسر کشور روز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت میکنند، گفت: امیدوارم ماجرای فلسطین با نابودی اسرائیل خاتمه پیدا کند.
نظر شما
پربیننده ها