جانشین فرماندهی سپاه بوشهر:

صف‌بندی‌های سیاسی گذشته معنا ندارد/ همه باید رسانه انقلاب شوند

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جناح‌بندی‌های سیاسی گذشته دیگر وجود ندارد و شاهدیم تفکر انقلابی و ضد انقلاب رو در روی هم قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ - 16May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حمید خرمدل»، جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر (سه‌شنبه) در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت تنگستان اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون چه در جنگ ۸ ساله و چه تحریم‌های ظالمانه همه عرصه‌ها محل جولان‌گاه دشمنان قسم خورده نظام ما بوده است.

وی افزود: شاهدیم همه کشورهای دشمن تفکر ما در سوریه و عراق میلیاردها هزینه می‌کنند ولی آنچه توانسته است تفکر مقاومت را در این کشورها حفظ کند نیروی قدرتمند ایران اسلامی بوده که با تکیه بر شاخصه معنویت نقش آفرینی می‌کند.

خرمدل با بیان اینکه امنیت امروز کشور نعمت بزرگ الهی است که به برکت نظام الهی به ما عطا شده است گفت: دست‌های کثیف و آلوده تروریسم بارها قصد تعرض داشته اند که هر بار با تکیه بر اشرافیت اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان توانسته‌ایم توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آنچه امروز برای ما تهدید محسوب می‌شود در حوزه مدیریتی است که اگر این مدیریت با تکیه بر تفکر جهادی و انقلابی صورت پذیرد موفقیت کسب می‌شود و اگر غیر از این باشد معلوم نیست به چه سرگذشتی دچار شویم.

خرمدل تصریح کرد: امروز به جرات می‌توان گفت که تفکر انقلابی و ضد انقلاب رو در روی هم قرار گرفته‌اند و صف‌بندی‌های سیاسی گذشته معنا ندارد چرا که شاهدیم برخی از انقلابیون دیروز متاسفانه در مقابل انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و موضع گیری می‌کنند.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ فاجعه است که اگر اجرا شود اتفاقات ضد اسلامی و دینی وحشتناکی در حوزه آموزش و تربیت به وقوع می‌پیوندد که هم‌جنس‌بازی و تربیت جنسی دانش آموزان و همچنین  آزاد شدن پرخاشگری و اجازه امر و نهی نداشتن والدین نسبت به فرزندان بالای ۱۲ سال از جمله این‌ها است.

خرمدل بیان داشت: امروز مبارزه ما در حوزه فکر عقیده و اندیشه است و در این راه مسیر سخت و دشواری جلوی ما قرار دارد که باید رزمندگان دیروز منادیان تفکر انقلابی در عصر حاضر شوند و وظیفه خطیر خود را به نحو شایسته انجام دهند.

وی اضافه کرد: امروز همه باید رسانه انقلاب شوند و با مجاهدت تمام در صحنه باشیم تا انتخاباتی آزاد و باشکوه هم در بحث کمیت و هم در خصوص کیفیت به وقوع بپیوندد و که البته وظیفه‌ای بسیار سترگ و جهادگونه است.

وی تاکید کرد: جهاد امروز ما فرهنگی، سیاسی و بصیرت بخشی است که این وظیفه اگر انجام شود ما در پیشگاه حضرت ولی عصر می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم و در غیر این صورت هم در دنیا و هم در آخرت خسارت دیده خواهیم بود.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها