مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

چاپ 10 عنوان کتاب در معاونت هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ 10 عنوان نمایشنامه و فیلمنامه اثر هنرمندان ادبیات نمایشی این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ - 18May 2017
10 عنوان کتاب در معاونت هنری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سید علی‌نقی کرامت اظهار داشت: با مشارکت حوزه هنری و تعامل با انجمن سینمای جوان یاسوج، آثار 10 نفر از هنرمندان استان در قالب کتاب منتشر می‌شود.

وی افزود: این آثار که عمدتاً در حوزه ادبیات دفاع مقدس تدوین شده، حاصل اجراهای موفق در سالهای گذشته بوده که اکثر آنها در جشنوارههای هنری کشور، حائز رتبههای برتر شدهاند.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هدف از انتشار چنین آثاری را خدمت به جامعه نمایشی دانست و خاطرنشان کرد: برنامههایی از این قبیل سبب می‌شود که هم فرهنگ ایثار و شهادت به دیگر نسلها منتقل شود و هم ادای دینی به هنرمندان متعهد و ارزشی استان برای معرفی مؤثرتر آنان به جامعه هنری ایران اسلامی است.

کرامت عنوان کرد: در مرحله نخست، «آرزو» اثر محسن کیانی، «سوی دیگر چشمان رسول» نوشته اکبر آیین و «خواب عقربهها» از محمود خرمآزادی منتشر و در دسترس علاقهمندان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: برگزاری جشنوارههای هنری، برپایی نمایشگاههای خوشنویسی و نمایشگاه نقاشی کودک، اجرای تئاترهای خیابانی و تولید مستند و فیلم داستانی از دیگر برنامه‌های معاونت هنری و سینمایی ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1396 است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار