طالب زاده در کنفرانس انس افق نو:

ایران؛ دولت تمام آزادی‌خواهان در جهان است

چهارمین کنفرانس بین‌المللی افق نو با حضور ده‌ها نماینده از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۳۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ - 17May 2017
ایران دولت تمام آزادی خواهان در جهان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «نادر طالب زاده» دبیر چهارمین کنفرانس بین المللی افق نو با بیان اینکه ایران دولت تمام آزادی خواهان در جهان است، اظهار داشت: یکی از اتهامات مهم از سوی دولت‌های مستبد علیه نیروهای آزادی‌خواه، ادعای ضدیت با یهود است، در حالی که در ایران یهودیان حدود ۳ هزار سال با آسایش زندگی کرده‌اند و مقبره‌های پیامبران بنی‌اسرائیل در ایران، نظیر مقام حضرت دانیال (ع) در دزفول مورد احترام همه مسلمانان است.

وی همچنین به فعالیت رسانه‌های غربی پیرامون مقابله با فعالان آزاداندیش اشاره کرد و گفت: آیا برادران ما در فرانسه، ایتالیا و آلمان علی‌رغم سابقه طولانی در فعالیت‌های پژوهشی قادر به حضور در رسانه‌های جمعی در کشورهای خود می‌باشند، این اتفاق تا به امروز رخ نداده است.

دبیر چهارمین کنفرانس بین‌المللی افق نو ضمن اشاره به حضور ده‌ها نماینده از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی حضور آنان در کنفرانس افق نو را همزمان با انتخابات ایران مهم ارزیابی کرد.

بنا بر این گزارش، چهارمین کنفرانس افق نو صبح امروز با حضور میهمانان اروپایی و آمریکای شمالی، شخصیت‌های دانشگاهی رسانه‌ای، سیاسی، فعالین ضدصهیونیستی طی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در هتل پارسیان کوثر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار