حسن نوروزی:

تروریسم در سوریه بدون حمایت آمریکا قادر به ادامه حیات نیست/ طرح‌های غربی برکناری اسد راه به جایی نمی‌برد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اگر آمریکا از تروریسم در سوریه حمایت نکند نیازی به برکناری اسد نیست و ملت سوریه برای آینده خود تصمیم خواهند گرفت.
کد خبر: ۲۳۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 17May 2017
تروریسم در سوریه بدون حمایت آمریکا قادر به ادامه حیات نیست / طرح‌های غربی برکناری أسد راه به جایی نمی‌بردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسن نوروزی  سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه آمریکا آماده است تا با ایران و روسیه برای یافتن راه‌حلی که به سوریه‌ای با ثبات و متحد منجر می‌شود همکاری کند، گفت: آمریکایی ها خود معضل اصلی بروز تروریسم در سوریه هستند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: بمباران پایگاه الشعیرات و اعزام نیرو به سوریه، همچنین تسلیح تروریست ها از جمله اقداماتی است که آمریکایی ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می دهند.

وی افزود: آمریکا هنوز به این نکته نرسیده است که ایران و روسیه هیچ دخالتی در امور داخلی سوریه نمی کنند و ملت سوریه به تنهایی برای سرنوشت کشورش تصمیم می گیرد از این رو آمریکا نیز نمی تواند مداخله ای در امور این کشور داشته و خواستار برکناری رئیس جمهور آن شود.

نوروزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهایی است که خود از تروریسم آسیب دیده و هیچ گروه تروریستی به کشورمان وابسته نیست و به خواسته سوریه حضور مستشاری در این کشور دارد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز داعش و گروه های تروریستی تکفیری به اعتبار کمک های غربی در عراق و سوریه دست به جنایات می زنند لذا اگر حمایت های غرب از آنها برداشته شود خود به خود مسائل تروریسم برطرف شده و نیازی به برکناری دولت بشار اسد نیست.
 
منبع: خانه ملت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار