فیلمبرداری «پرواز در ارتفاع صفر» آخر هفته به پایان می‌رسد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌کنندگی محمد نشاط آخر هفته به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۲۳۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ - 17May 2017
فیلمبرداری «پرواز در ارتفاع صفر» آخر هفته به پایان می‌رسدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، گروه تولید سریال پرواز در ارتفاع صفر هم اکنون در پایگاه شهید بابایی اصفهان مشغول ضبط سکانس‌های پایانی مربوط به صحنه های داخل هواپیماهای جنگنده و آشیانه‌های پرواز هستند و شاهرخ استخری، عمار تفتی، حمیدرضا نیکدل، رضا رادمنش و بیژن افشار  هر روز مقابل دوربین ایرج عاشوری می‌روند.
 
اتاق لباس، سوله و اتاق فرماندهی از لوکیشن های دیگر هستند که در روزهای پایانی فیلمبرداری در آنجا انجام می‌شود. یکی از سکانس‌های پیش رو و دشوار هم سکانس مربوط به نجات خلبان(شاهرخ استخری) در حال پرواز است که به زودی ضبط خواهد شد.

طبق اظهارات نشاط، راف کات‌ها آماده شده است و تا یک هفته آینده و به محض پایان تصویربرداری، تدون با حضور و نظارت آقای برزیده انجام می شود. این سریال که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند، با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود که قرار است امسال در هفته دفاع مقدس از این شبکه به روی آنتن برود. علی عمرانی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، بهاره ریاحی، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان و رضا مسعودی از دیگر بازیگران سریال پرواز در ارتفاع صفر هستند.

عوامل این سریال عبارتند از: مدیر هنری مشکین مهرگان، طراح صحنه رضا دین محمدی، طراح لباس مرجان گلزار، چهره پرداز ایمان امیدواری، صدابردار بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان پگاه جهاندار، برنامه ریز ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید امیر نشاط، جلوه های کامپیوتری امیر رضا معتمدی، مجری طرح نظامی سرهنگ مجید جوشقانی، مدیرتولید نظامی علی عنبرانی، مدیران تدارکات امیرهوشنگ حسینی و شهرام شاهرخ.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها