دعوت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از مردم برای حضور حماسی در انتخابات

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از مردم استان، برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد.
کد خبر: ۲۳۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 17May 2017
دعوت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از مردم برای حضور پرشور در انتخاباتبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی بر حضور حماسی، فعال و با نشاط مردم استان چهارمحال و بختیاری در عرصه انتخابات تاکید کرد.

در پیام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری آمده است: نظام قدرتمند اسلامی که با پرچمداری و ابتکار امام خمینی (ره) و تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و تلاش و کوشش‌های فراوان دلسوزان هوشمند به وجود آمده و مدت 38 سال است با سرافرازی و سربلندی به حیات عزتمند خود ادامه داده، همه و همه و در نتیجه تدبیر و اندیشه بلند مقام معظم رهبری (دامت‌برکاته) و حضور دائمی و فداکاری هوشمندانه ملت متعهد و مسلمان ایران بوده است.

انتخابات، صحنه تعیین سرنوشت کشور است و این انتخاب هر چه آگاهانه‌تر باشد آینده درخشان‌تری را برای میهن‌مان به ارمغان خواهد آورد.

تردیدی نیست حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور با حضور در انتخابات حاصل خواهد شد و بی‌شک کوتاهی، ناامیدی و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات، به کشور و مردم ضربه و لطمه خواهد زد.

اکنون امید است که همه مردم متحد ایران اسلامی به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی و به عنوان جهاد در راه خدا و به عنوان یک عبادت در پای صندوق‌های رأی حضور پر خروش داشته باشند و رأی دهند و دشمنان اسلام را بیش از پیش مأیوس کنند و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.

حضور پرشور در انتخابات، کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد و بی‌شک حضور گسترده مردم متدین و انقلابی در این انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز بیانگر مشارکت سیاسی و تعهد انقلابی و بیعت با آرمان‌های امام راحل و تجدید میثاق دوباره با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها