انتخابات در کلام شهدا/ بر طبق احکام و قوانین اسلام انتخاب کنید

شهید حسین پرستار در وصیتنامه‌اش نوشت: همان گونه که امام فرمودند فرد اصلح و لایق را انتخاب کنید؛ بر طبق احکام و قوانین اسلام انتخاب کنید. اگر فردی صالح را انتخاب کردید خون شهیدان و فرامین امام را عمل کرده‌اید و در غیر اینصورت خیانت کرده‌اید.
کد خبر: ۲۳۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 17May 2017
انتخابات در کلام شهدا/ بر طبق احکام و قوانین اسلام انتخاب کنیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کلام شهدا آگاهی بخش و چراغ راه آیندگان است. جمعه 29 اردیبهشت ماه مردم ایران به پای صندوق های رای خواهند رفت در راستای اهمیت این موضوع انتخابات را در کلام شهدا بازخوانی می کنیم.
 
شهید«ابراهیم عسکری» 
 
ما تشکیلات داشتیم که توانستیم در این انتخابات افراد شایسته‌ای را انتخاب کنیم و این در حال حاضر شاید معلوم نباشد و لکن در آینده مشخص می‌شود. من همیشه از این شخصیت‌های بزرگ اسلامی پشتیبانی کرده‌ام و امیدوارم که شما عزیزان با آگاهی کامل این راه را ادامه دهید تا انشاءالله انقلابمان در سراسر جهان گسترش یابد و به آمریکا نشان دهیمکه اسلام یعنی چه.

شهید«احمد زندی‌پور»

پدر و مادر، خواهرم عزیزم، از جمله سفارش‌هایی که من به شما می‌نمایم در مورد انتخاباتی که از سوی دولت جمهوری اسلامی اعلام می‌شود وظیفه شرعی شما است شرکت نمایید در ضمن برادرم را دعوت به راه شهیدان نمایید و بگذارید او درس بخواند، يك فرد مؤمن و معتقد به اسلام شود تا بتواند خدمتی به این جامعه نماید. پدر و مادر و خواهران و برادران عزیزم از شما می‌خواهم مرا ببخشند، از شمامی‌خواهم که برای من از تمام دوستان، آشنایان و فامیل‌ها رضایت طلب کنید. به امیدپیروزی هر چه زودتر بر تمام باطل‌ها.

شهید«احمد طاهری»


و شما امید امام و آینده سازان مملکت هستید. برادرها در انتخابات و راهپیمایی‌ها و مجالس عزاداری و غیره شرکت کنید.

شهید«اسحاق یعقوبی»
 
وصیتم این است که شبهای جمعه دعای کمیل را فراموش نکنید و دیگر مجالس و مساجد شرکت کنید و در کلیه انتخابات خصوصاً انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و دیگر انتخابات شرکت کنید پیام من به خواهران این است که حجاب اسلامی را رعایت کنید. فرزندان عزیزم مادرتان را اذیت نکنید و بعد از اینکه بزرگ شدید خود در سنگر انقلاب باشید و از خون من و شهدا پاسداری کنید و اما توای همسرم، برای فرزندانم مادری مهربان و پدری بارفعت باش و هر غروب جمعه بر سر مزارم بیاور که تجدید میثاق با خون شهدا بکنند و آنها را به مدرسه بفرست از کلیه همسایگان و فامیلان و دوستان و آنهایی که از من بدی دیدند امیدوارم با بزرگواری خودشان مرا عفو کنند.

شهید«اسدالله رییسی»

خداوندا تو شاهدی از زمانی که انقلاب شروع شد، در حفاظت انقلاب بودم. مدت یکسال حفاظت در اسکله سـازمان بنـادر انجام وظیفـه نمودم و درانتـخابات رییس جـمهوری اسلحه به‌دست گرفته حاضر بودم و در کلیـه انتخابات نمایندگان‌ مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه نمودم خداوندا هرچه خدمت کردم کم است امیـد و آرزوی من این است که اسلام در تمام کشورهای جهان صادر شود و تمام کفر جهانی نابود شود و مردم جهان در زیر سایه پـرچم توحید زندگی کنند.

شهید«اکبر کاظمی»

نکته‌ای که باید بگویم به ملت عزیز و شهید پرور ایران است که خداوند تمام آنها را نگهدار باشد این معنی که امتحان خود را در روز قدس و روز انتخابات نشان داد.

شهید«امیر میردار»

باید ملت ایران ایجاد همبستگی داشته باشیم تا منافقین کوردل در ما نفوذ نکنند و جلوی توطئه های استکبار جهانی را بگیریم و همیشه در صحنه‌ها حاضر باشیم بخصوص در انتخابات و امور مذهبی و نماز جمعه شرکت کنیم.

شهید «تقی رستمی»
 
راستی امام در انتخابات و پذیرفتن سیاسیون برای اداره امور مملکت چند دفعه ما را به حال خودمان گذاشت دیدید چه مجایعه ای بر ما مسلط شدند بنی صدرها و امثالهم اینها همه تجربیاتی است که در تاریخ اسلام مملو از اینهاست و ما باید درسی بگیریم تا دوباره دچار آن نشویم دوباره سرخود عمل نکنیم رهبران دلسوز را بشناسیم و ولایت فقیه را بشناسیم خط امام را بشناسیم و روحانیت خط امام را بشناسیم همان روحانیتی که این پرچم را تا به حال برافراشته‌اند و دست ما داده‌اند و سخت ترین حملات دشمن بر علیه این قشر از اجتماع ما تا آنجا که دنبال امام و روحانیت خط امام همان‌هایی که نقطه تیر حملات دشمن داخلی چون منافقینی بر علیه آنها بودند حرکت کنیم.

شهید «جمشید افشین نیا»

ما باید در این انتخابات افراد شایسته‌ای را انتخاب کنیم و این در حال حاضر شاید معلوم نباشد و لکن در آینده مشخص می‌گردد. من همیشه از این شخصیت‌های بزرگ اسلامی پشتیبانی کرده‌ام و امیدوارم که شما عزیزان با آگاهی کامل این راه را ادامه دهید تا انشاءالله انقلابمان در سراسر جهان گسترش یابد و به امریکا نشان دهیم که اسلام یعنی چه.

شهید«حسن روحی»

در این جا وظیفه همه ما باید این است که با حفظ وحدت و برنامه‌ریزی دقیق جلوی آنها را بگیریم بر عین حالی که به انقلاب ضربه نخورده از روحانیت معظم و متعهد و آگاه و دلسوز که همیشه و در همه زمینه‌هاپیش قدم بوده‌اند(و در شهر ما تعداد انها انگشت‌شمارند) خواستارم در کنار نیروهای صادق و مخلص و مؤمن حزب‌الله با ایجاد وحدت و تشکیلات منسجم و برنامه‌ریزی‌های صحیح(که از اساسی‌ترین کارهاست) که جهت جذب و هدایت جوانان و ایجاد محیط‌های سالم و برنامه‌های دیگر و سازماندهی حزب‌الله است تلاش و کوشش نمایند تا بتوانیم با این اسلحه بتوان جلوی نادانها را بگیریم.
 
از برادران حزب‌الله می‌خواهم سطحی نگر نباشید و همه جوانب یک مساله را در نظر بگیرید و جاذبه‌تان در جذب افراد باید بسیار قوی باشد و همیشه صادق واقعی باشید نه ظاهری و با جذب افراد جای خالی شهدا را پر کنید و ضربه‌هایی را که به هر زمان از دوست شماها و غیره می‌خورید برایتان درس باشد که دیگر گول نخورید و این انتخابات درس بزرگی بود که چطور عده‌ای با شعارهای توخالی و تهمت زدن سعی داشتند مردم را گول بزنند و رای‌های آنها را بگیرند.

شهید«حسن نیکویی»

در پایان از تمام مردم محلات می‌خواهم که در تمام مرحله‌های انتخابات و غیره حزب جمهوری را مربی خویش قرار دهید و مواظب باشید که اشتباه نکنید که آخر موجب پشیمانی شود.

شهید «حسین پرستار»

دوم تذکرم‌ راجع انتخابات آینده مجلس است همان گونه که امام فرمودند سعی و تلاشتان در این راه مصرف شود که‌ فرد اصلح و لایق را انتخاب کنید بر طبق احکام و قوانین اسلام انتخاب کنید نه بر طبق رابطه و ضابطه‌ را حاکم بر انتخابات کنیم که اگر فردی صالح را انتخاب کردید خون شهیدان و فرامین امام و فقیه عالی قدر را عمل کرده‌اید و اگر در غیر اینصورت باشد حتم بدانید که خیانت کرده اید سومین تذکرم اطاعت‌ از خداوند است «اطیعواللهواطیعواالرسول والامرمنکم.» كه در دنبال آیه دارد که متفرق و جدا نشوید که اگر متفرق شدید شکست خواهید خورد. وحدت کلمه ترس از خدا، اطاعت از ولایت فقیه و تقوا را نصب العین خود قرار دهید و در این راه کوشش کنید.

شهید«حسین گلی»
 
همانگونه که اماممان خمینی کبیر گفته است کوشش کنید که رضای خدا را به‌دست آورید توجه کنید و به اینکه شما الان مستخدم او هستید و همه هستیم همه کوشش کنیم که رضای خدا را به‌دست آوریم که رضای او اگر به‌دست آید ما دیگر آسیبی نمی‌بینیم و خوفی از چیزی نداریم آری سعی کنید که رضای خداوند را به‌دست اورید رضای خدا در این پیروی ولی فقیه یعنی امام خمینی و پشتیبان انقلاب و جمهوری اسلامی باشد به جبهه‌ها کمک جانی و مالی کنید در راهپیمایی‌ها و نماز جمعه و انتخابات و دیگر مراسم سیاسی شرکت کنید رضای خدا در این است که شکر نعمتهای بیکران او کنید و ای کسانی که به لقاء او امیدوارید با عمل به این آیه می‌توانید به این آرزو برسید.

«فمن کان یرجو القاء ربه فلیعمل عنملا صالحا و لا یشرک بعباتده ربه احدا هذر» كسي به لقاء او امیدوار است باید نیکو کار شود و هرگز در پرستش خدا احدی را شریک او نگردانید این را هم بدانید که شرک به خدا فقط در بت پرستی و چند خدایی نیست، شرک به خدا در حب دنیا و حب نفس هم هست که باید خود را از این آلودگی ها پاک کرد انشاءالله.

منبع: مرکز اسناد ایثارگران 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار