نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مردم با حضور پرشور در انتخابات علاقه‌مندی خودشان را به نظام اسلامی اثبات کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ضروری است مردم با مشارکت پرشور خود در انتخابات علاقه‌مندی خودشان را به نظام اسلامی اثبات کنند.
کد خبر: ۲۳۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ - 17May 2017
حضور آگاهانه مردم درانتخابات مرملاسازی توطئه های دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد با اشاره به اهداف دشمنان در آستانه برگزاری انتخابات اظهار داشت: دشمن در شرایط فعلی سعی دارد با ابزار گوناگون به اهداف خود دست یافته و به نوعی آسیبی به ارزش‌های انقلاب اسلامی بزند که در این شرایط ضروری است که مردم با حضور پرشور خود در انتخابات پایبندی خود به نظام اسلامی را به تمامی دشمنان اثبات کنند.

وی افزود: در این برهه حساس چشم تمامی دشمنان به حضور مردم در انتخابات و نقش‌آفرینی آنان دوخته شده ضروری است مردم با مشارکت خود در برگزاری انتخابات سالم و پرشور علاقه‌مندی خودشان را به نظام اسلامی اثبات کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان و دولتمردان نیز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود باید انگیزه لازم در جامعه به منظور حضور گسترده مردم را فراهم کنند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی در تامین امنیت انتخابات گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نیز برنامه‌های نظارتی خود را تقویت کرده و در مقابل هر توطئه و نفوذ داخلی و خارجی عکس‌العمل کوبنده و در عین حال هوشیارانه داشته باشند.

وی بیان داشت: مهم‌ترین تکلیف نامزدهای انتخاباتی ارائه برنامه‌ها و اهداف خود در مسیر آبادانی کشور است و از این رو بهتر است با وفاق و همدلی در عرصه انتخاباتی حاضر شوند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار