دعوت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای حضور حداکثری در انتخابات

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از تمامی ملّت شریف ایران، بویژه جامعه فرهنگی و هنری و خاصه سینماگران برای حضوری پرشور در صحنه انتخابات دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۲۳۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 17May 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی پیامی از تمامی ملّت شریف ایران، بویژه جامعه فرهنگی و هنری و خاصه سینماگران برای حضوری پرشور در صحنه انتخابات دعوت به عمل آورد.

در بخشی از این پیام آمده است؛

بدون تردید حضور و مشارکت پرشور در صحنه انتخابات، موجبات رشد و ترقی در امور مختلف و آبادانی و استقلال کشور را به دنبال خواهد داشت.

و اینک که به یُمن و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از حکومتی مردم سالار برخوردار گشته ایم، برماست که با لبیک به فرامین و رهنمودهای ارزشمند امام راحل(ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب در خصوص اهمیت حضور در انتخابات و در راه تعالی آرمان های مقدس انقلاب و نظام مقدس اسلامی و صلابت فردای میهن عزیزمان و ایجاد حیاتی اَمن برای آیندگان، با شور و نشاطی مضاعف در صحنه انتخابات حاضر شویم و با توکل به حضرت حق و با بینش و آگاهی، اصلح ترین ها را برگزینیم.

بر این اساس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به عنوان عضوی کوچک از جامعه فرهنگی و هنری کشور، از ملّت شریف و آگاه، بویژه جامعه فرهنگی و هنری و خاصه سینماگران جهت حضور پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها